Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
2
Měření multimediálního obsahu
Internet Advertising Conference 2010 27. dubna 2010 Miloš Endrle
3
Obsah Úvod do problematiky měření Zapojená média Ukázka naměřených dat
4
Co je multimediální obsah?
videa s pevnou délkou (VOD) např. videa na Stream.cz, Nova.cz lineární streamovaný obsah (LIVE) např. ČT24, Óčko hry např. Hry.cz reklama např. video reklama před zprávami na iDnes.cz, Nova.cz nebo Novinky.cz interaktivní aplikace
5
Jak měříme multimediální obsah?
Doména A Doména B Video A Video A Video B
6
Co měříme? informace o měřeném materiálu
jednoznačná identifikace máteriálu v rámci média název délka trvání (kromě LIVE) kategorie (např. film, dokumentární pořad, zábava, hudba, ...) typ (např. VOD, LIVE, hra, ...) zdroj (např. TV obsah, internetový obsah, uživatelský obsah, ...) cíl (např. stránky média, partnerské stránky, uživatelem vkládaný obsah) informace o uživatelem provedených akcích spuštění a zastavení přehrávání, pauza, přetáčení apod. informace o uživateli
7
Měřené ukazatele RU reálný počet uživatelů
Návštěvy série přehrání generovaná uživatelem (do 30 min. mezi přehráními) Zahájená přehrání počet nahrání materiálu do přehrávače a zahájení přehrávání Počet přehraných materiálů unikátní alespoň jednou přehrané materiály TTS celkem strávený čas ATS relative reálným uživatelem strávený čas (TTS / RU)
8
Zapojená média
9
Únor 2010 – Naměřená data
10
Únor 2010 – Měsíční vývoj
11
Duben 2010 – Průměrný den za období od 1.4. do
12
Duben 2010 - Nejpopulárnější pořady
za období od 1.4. do
13
Televize vs. internet
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.