Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBohumil Neduchal
1
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_12_B_07 Tematická oblast: Opravy podvozku Téma: Pneumatické pérování Autor: Mgr. Jaroslav Hrůza Datum vytvoření: září 2012
2
Anotace Metodický pokyn
Materiál je určen pro výuku předmětu Motorová vozidla u studijního oboru Autotronik a příbuzných učebních a studijních autooborů. Inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek – prezentace s názornými obrázky a schématy doplněných textem podporujícím výklad učitele. Metodický pokyn Materiál používá učitel při výkladu – pro větší názornost a atraktivnost výuky a zároveň jej mohou využívat žáci pro domácí přípravu na výuku.
3
Pneumatické pérování Závady pneumatického pérování Příčina:
Stáří pryžového dílu popř. jeho poškození Závada: Netěsnost pryžového měchu Způsob odstranění: Výměna za nový díl
4
Pneumatické pérování Závady pneumatického pérování Příčina: Závada:
Opotřebení, poškození z důvodů klimatických podmínek Závada: Chybná funkce přepouštěcího ventilu Způsob odstranění: Nahrazením novým dílem
5
Pneumatické pérování Závady pneumatického pérování Příčina:
Zkrat na kompresoru, Zvýšené opotřebení. Závada: Žádný tlak vzduchu v soustavě. Způsob odstranění: Výměna za nový díl.
6
Pneumatické pérování Opravy pérování Zásady:
Díly vyměňujeme v páru za srovnatelné či lepší kvality
7
Pneumatické pérování Opravy pérování Zásady:
Po každé výměně vlnovců provedeme kontrolu nastavení popřípadě provedeme dodatečné seřízení a vlastní diagnostiku
8
Pneumatické pérování Opravy pérování Zásady:
Nápravu a rám správně vypodložíme a použijeme správných technologií oprav v zájmu bezpečnosti a zabránění dalšího poškozování jednotlivých částí.
9
Pneumatické pérování Použitá literatura:
J. Pošta a kol., Opravárenství a diagnostika I., Informatorium Praha 2000, ISBN s.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.