Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Tereza Šíslová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Jakub Hořický 1
2
Důvody a motivace výběru tématu
Dlouhodobá spolupráce s podnikem Snadná dostupnost informací Zajímavost tématu Prohloubení znalostí 2
3
Cíl práce Cílem je provést audit systému práce se zákazníky ve vybraném podniku a přinést návrhy na jeho zefektivnění. Bude provedeno vlastní šetření, a to jak na straně podniku, tak zpětná vazba od zákazníků. Zjištěné skutečnosti budou konfrontovány a s využitím daných skutečností i nových poznatků a trendů budou navržena a zdůvodněna opatření, která by měla stávající systém zlepšit a nasměrovat podnik více k orientaci na zákazníka. 3
4
masážní salón s rodilými thajskými masérkami
Představení podniku Ban Thai Massage masážní salón s rodilými thajskými masérkami Sídlo Vznik podniku Hlavní činnost podniku Služby Věrnostní program Zákazníci 4
5
Výzkumné otázky Má se podnik obávat příchodu konkurence?
Jsou zákazníci spokojeni s cenami a akcemi? Je potřeba v podniku Ban Thai Massage něco změnit? Jsou zákazníci spokojeni s přístupem masérek? 5
6
Metodika práce Odborná literatura Internetové stránky podniku
SWOT analýza Dotazníkové šetření 6
7
Aplikační část – SWOT analýza
Silné stránky Slabé stránky Příležitosti Hrozby WO – mírně ofenzivní přístup 7
8
Aplikační část – dotazníkové šetření a odpověď na výzkumnou otázku č.1
Má se podnik obávat příchodu konkurence? Vyhodnocení dotazníku č. 17 8
9
Aplikační část – dotazníkové šetření a odpověď na výzkumnou otázku č.2
Jsou zákazníci spokojeni s cenami a akcemi? Vyhodnocení dotazníku č. 10,15 9
10
Aplikační část – dotazníkové šetření a odpověď na výzkumnou otázku č.3
Je potřeba v podniku Ban Thai Massage něco změnit? Vyhodnocení dotazníku č. 21 10
11
Aplikační část – dotazníkové šetření a odpověď na výzkumnou otázku č.4
Jsou zákazníci spokojeni s přístupem masérek? Vyhodnocení dotazníku č. 6 11
12
Návrhy na opatření Výhodnější akce – menší ceny
Větší propagace věrnostního programů a akcí Více aktivity na internetových stránkách Nábor thajských masérů Propagace podniku i ve středočeském kraji Sleva na dopolední masáže Internetové online rezervace 12
13
Odpověď na otázku od vedoucího?
Navrhujete snížit ceny (zavést cenové akce) - jaké negativní dopady může snížení cen mít? (na podnik i na zákazníka)
14
Odpověď na otázku od oponenta?
Máte s odstupem času informaci, jestli některé z Vámi navržených opatření bylo podnikem Ban Thai Massage přijato a aplikováno v praxi? Pokud ne, u kterého si myslíte, že by to bylo nejsnažší a nejrychlejší? 14
15
Děkuji Vám za pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.