Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Císlerová Eva, DiS.
2
JAK ZACHÁZET S HRAČKAMI?
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
3
S čím jezdíme? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
4
S čím házíme? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
5
S čím si hrajeme ve vodě? Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
6
Všechny hračky pojmenuj a řekni, k čemu slouží a kde mají své místo.
Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
7
Použité odkazy Vlastní zdroje; fotografie z archivu autora
8
Metodický pokyn Pomocí prezentace v PowerPointu, která obsahuje interaktivní úkoly, je možné s dětmi vytvářet pravidla, jak zacházet a vážit si hraček. Na 3. – 5. snímku děti volí jednu vhodnou hračku k dané činnosti. Na 6. snímku děti pojmenovávají jednotlivé hračky a mohou přemýšlet jednak o tom, co by se stalo s hračkou, kdyby se používala k jinému účelu, než je určena, a jednak o tom, že každá věc má své místo. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
9
Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení
zdroj: Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
10
Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ
Na magnetickou tabulku děti připevňují vystřižené obrázky hraček z časopisu a určují jejich účel. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
11
VZDĚLÁVACÍ OBLAST: DÍTĚ A JEHO PSYCHIKA
PODOBLAST: SEBEPOJETÍ, CITY A VŮLE (SEBEVĚDOMÍ A SEBEUPLATNĚNÍ) VZDĚLÁVACÍ CÍLE: Rozvoj a kultivace mravního vnímání; získání schopnosti záměrně řídit svoje chování KONKRETIZOVANÉ VÝSTUPY: Uvědomovat si, že fungování skupiny je postaveno na pravidlech soužití, podílet se na nich a respektovat je. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
12
Prvky polytechnické výchovy
Přicházet s vlastními nápady Řešení jednoduchých problémů a samostatné rozhodování Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
13
Cíle polytechnické výchovy
Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.