Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie"— Transkript prezentace:

1 VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Dominika Loudová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Barbora Komandová České Budějovice, červen 2016

2 Motivace a důvody zvolení daného tématu
Zájem o dané téma Dlouhodobé zkušenosti ve vybraném podniku Zlepšení služeb v restauraci Využitelnost v praxi Prohloubení znalostí

3 Cíl bakalářské práce Cílem bakalářské práce je na konkrétním produktu/službě identifikovat hodnotu (strukturu, preference), které zákazník vnímá a porovnat s hodnotou nabízenou vybraným podnikem. Bude proveden vlastní výzkum, na jehož základě bude vnímaná hodnota analyzována. Dílčím cílem práce je nalezení rozdílů mezi tím, co firma nabízí a tím, co zákazník požaduje, a pokud tyto rozdíly budou zjištěny, tak i navrhnout možné způsoby jejich odstranění. Pro danou společnost budou formulována doporučení, jak se stávajícími prostředky zvýšit vnímanou hodnotu a tedy i atraktivitu nabízených produktů/služeb.

4 Country Saloon Beňovy Majitel restaurace: Oldřich Vára
Základní informace o restauraci Počet zaměstnanců Finanční situace restaurace

5 Výzkumné otázky Výzkumná otázka číslo 1: Ovlivnila by se návštěvnost zavedením sezónních akcí? (grilování na terase) Výzkumná otázka číslo 2: Zvýšila by se klientela při vylepšení měkkých prvků restaurace? (hudba, kvalifikace personálu, oblečení personálu) Výzkumná otázka číslo 3: V jakých aspektech je daná restaurace od restaurací konkurenčních lepší?

6 Metodika práce Dotazníkové šetření Osobní dotazování Pozorování

7 Dosažené výsledky Otázka č.1: Uvítal(a) byste ,kdyby restaurace pořádala příležitostné akce?(Např. grilování na terase)

8 Otázka č.2: Jak byste ohodnotil(a) živou hudbu?
Dosažené výsledky Otázka č.2: Jak byste ohodnotil(a) živou hudbu?

9 Dosažené výsledky Otázka č.3: Je pro Vás důležité,aby obsluha byla kvalifikovaná?

10 Dosažené výsledky Otázka č.4: Je pro mě důležité v jakém oblečení personál obsluhuje. Souhlasíte s tímto tvrzením?

11 Dosažené výsledky Otázka č.5:Navštěvujete i podobné restaurace, které se specializují na hovězí steaky?

12 Návrhy opatření Nákup chladící vitríny Zavedení sezónní akce
Rozšíření dezertů o nákup dortů Zavedení sezónní akce Posílení obsluhy na víkendové směny Omezení živé hudby Profesní kurz

13 Přínos práce Využití v praxi Zlepšení služeb pro zákazníka

14 Závěrečné shrnutí Zodpovězení výzkumných otázek Stanovení návrhu
Splnění cílu práce

15 Děkuji za pozornost

16 Doplňující otázky Vedoucí práce:
Pro to, aby obsluha restaurace byla příjemná a ochotná, navrhujete 6 hodinový kurz. Bude to podle vašeho názoru stačit?


Stáhnout ppt "VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie"

Podobné prezentace


Reklamy Google