Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Tato prezentace byla vytvořena

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Tato prezentace byla vytvořena"— Transkript prezentace:

1 Tato prezentace byla vytvořena
v rámci projektu Odborný výcvik ve 3. tisíciletí

2 Obor: Autoelektrikář Ročník: 3. Vypracoval: Tomáš Dolina
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí T.3.2 Diagnostika vznětových motorů Obor: Autoelektrikář Ročník: Vypracoval: Tomáš Dolina Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky

3 Rozdělení systémů vznětových motorů - vstřikování s rozdělovacím čerpadlem TDI

4 Systém čerpadlo – tryska Pumpe Düse PD

5 Systém se vyznačuje tlakem až 160 Mpa.
Systém Common Rail Je použito jedno vysokotlaké čerpadlo a společné palivové potrubí (zásobník), které je spojeno s jednotlivými vstřiko-vači. Systém se vyznačuje tlakem až 160 Mpa.

6 Komponenty u vznětových motorů:
EGR (AGR)ventil Filtr pevných částic Snímač otáček Snímání vzduchu Snímání tlaku Snímání poloh hřídelů Teplotní snímače

7 Bezpečnost práce na systému Common Rail
Zákaz povolování jakýchkoliv tlakových spojů za chodu motoru. Započetí prací na motoru až po odbourání vysokého tlaku (až 5 minut). Zákaz zdržování se v blízkosti vysokotlakých oblastí motoru.

8 Paměť závad a nouzové režimy
Je méně obsáhlá než u benzínových motorů. Nouzový režim, pokud byl aktivován trvá po dobu kdy se závada vyskytuje nebo do prvního vypnutí zapalování. Systém pracuje v běžném režimu, dokud řídící jednotka opět nepřepne kvůli trvající závadě opět do nouzového režimu.

9 Střední průmyslová škola Uherský Brod, 2010


Stáhnout ppt "Tato prezentace byla vytvořena"

Podobné prezentace


Reklamy Google