Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Tato prezentace byla vytvořena
v rámci projektu Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
2
Obor: Autoelektrikář Ročník: 3. Vypracoval: Tomáš Dolina
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí T.3.2 Diagnostika vznětových motorů Obor: Autoelektrikář Ročník: Vypracoval: Tomáš Dolina Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky
3
Rozdělení systémů vznětových motorů - vstřikování s rozdělovacím čerpadlem TDI
4
Systém čerpadlo – tryska Pumpe Düse PD
5
Systém se vyznačuje tlakem až 160 Mpa.
Systém Common Rail Je použito jedno vysokotlaké čerpadlo a společné palivové potrubí (zásobník), které je spojeno s jednotlivými vstřiko-vači. Systém se vyznačuje tlakem až 160 Mpa.
6
Komponenty u vznětových motorů:
EGR (AGR)ventil Filtr pevných částic Snímač otáček Snímání vzduchu Snímání tlaku Snímání poloh hřídelů Teplotní snímače
7
Bezpečnost práce na systému Common Rail
Zákaz povolování jakýchkoliv tlakových spojů za chodu motoru. Započetí prací na motoru až po odbourání vysokého tlaku (až 5 minut). Zákaz zdržování se v blízkosti vysokotlakých oblastí motoru.
8
Paměť závad a nouzové režimy
Je méně obsáhlá než u benzínových motorů. Nouzový režim, pokud byl aktivován trvá po dobu kdy se závada vyskytuje nebo do prvního vypnutí zapalování. Systém pracuje v běžném režimu, dokud řídící jednotka opět nepřepne kvůli trvající závadě opět do nouzového režimu.
9
Střední průmyslová škola Uherský Brod, 2010
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.