Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Autor: Veronika Švecová Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D. Oponent: Ing. Marcela Jurazsková České Budějovice, únor 2017
2
Motivace a důvody k řešení problému
Osobní zájem o dané téma Vlastní zkušenosti s kosmetickými výrobky Dostupnost informací
3
Cíl práce Cílem práce je zhodnotit účinnost stávající marketingové komunikace pro podnik působící v oblasti služeb a navrhnout přiměřená opatření.
4
Výzkumné otázky Jaký marketingový komunikační nástroj poskytuje zákazníkovi nejvíce informací o produktech a společnosti Avon Cosmetics s.r.o.? Jak jsou uplatňované komunikační nástroje společnosti vnímané zákazníky? Jaké jsou slabá místa při uplatňování marketingových komunikačních nástrojů společnosti?
5
Použité metody PESTE analýza Porterův model pěti sil
Analýza současné marketingové komunikace společnosti Avon Cosmetics s.r.o. SWOT analýza – matice IFE a EFE Dotazník
6
Představení společnosti Avon Cosmetics s.r.o.
Vznik: 1886 v Americe Působení v ČR: v roce 1991 Produkty: kosmetika, oblečení, doplňky, charitativní předměty Nabídka produktů: více než
7
Dosažené výsledky Dotazníkové šetření 23 otázek
100 respondentů (2 respondenti dále neodpovídali na otázky) Výsledek – hodnocení jednotlivých komunikačních nástrojů společnosti Přínos práce Účinnost komunikačních nástrojů Navrhovaná opatření na zlepšení
8
Dosažené výsledky Webová stránka: znalost, návštěvnost, orientace, vzhled Katalog: hodnocení vzhled, kvalita fotografií Vzorky produktů: získání Výhody nákupů: preferování Televizní reklama: zaujmutí, znalost, působení E-shopy: využívání, přehlednost a orientace, informace, cena za dodání
9
Veletrhy a výstavy: návštěvnost, působení
Osobní prodej: přístup Avon Lady/Gentleman,informovanost AL/AG, schopnost AL/AG Soutěže: popis Charitativní kampaň: pozornost
10
Nástroj marketingové komunikace
Návrhy opatření Nástroj marketingové komunikace Návrh na zlepšení Webová stránka Zlepšení vzhledu stránky (přehlednost, zapamatovatelnost, velké písmo) E-shopy Snížení ceny za dodání (osobní odběr v Avon centrech ) Osobní prodej Zlepšit informovanost AL/AG (motivační programy, školení) Soutěže Zajímavější forma (televizní soutěž)
11
Doplňující otázka vedoucího práce
Kolik je v České republice Avon center?
12
Doplňující otázky oponenta
Jakým způsobem byl stanovován vzorek respondentů pro vyplňování papírových i elektronických dotazníků? Graf 2 na str. 25 se týká pouze 1 kalendářního roku a navíc jako celkové výdaje společnosti patrně v celosvětovém měřítku – jakou souvislost to má s Vaším problémem? Jak souvisí sestavení matice SWOT se zadaným problémem? Komu, kam a jakým způsobem byly (budou?) předloženy návrhy opatření v subkap. 3.6.?
13
Děkuji vám za pozornost
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.