Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Plánování včera, dnes a zítra…
Den programatiky ČVUT FIT
2
O komunikačních kanálech
Plánování “O čem je plánování…?“ O zkušenostech O komunikačních kanálech O cílech O kreativitě O datech
3
Jak to začalo…
4
Jaká data se na mediálním trhu používají
Mediální měny chronologicky: NetMonitor (2003) Media projekt (1996) Radioprojekt (2006) PEM (1997) separátní data pro každý mediatyp Další datové zdroje: MML-TGI (1998) adMeter 1000 (2016)
5
Trendy Bohatší data větší možnosti pro efektivní plánování
lepší vyhodnocení kampaně TV a Internet nejlépe měřitelné a měřené největší požadavek na využití synergie těchto kanálů Způsoby řešení hybridizace / fúze dat crossmediální single source měření – adMeter
7
adMeter data jsou… data nabízí… electronická single-source
multi-platformní multi-mediální cross-mediální reach multiscreening analýzu překryvů timeshift ratings cross-mediální cílové skupiny out of home sledovanost media correlation effects increment. reach vteřinová analýzu afinity reprezentativní user-centric online video obsahovou analýzu …mnohem více
8
Neměříme „jen“ klasickou TV, ale video obsah
adMeter Neměříme „jen“ klasickou TV, ale video obsah Měříme konzumaci médií na TV, SMART TV, HBB TV… …dále pak na PC, noteboocích, tabletech, smartphonech Neměříme „jen“ rádia, ale audio obsah Potenciál a reálný výkon display a video obsahu tuzemských digitálních hráčů je zásadní * Měříme i používání aplikací
9
adMeter *
10
Multiscreening
11
Vyhodnocení kampaně ! Kampaň CS 18-35 - EF 5+
Total crossreach – 84,6 % WWW inkrementální reach – 13,4 % Total crossreach – 88,9 % WWW incrementální reach – 17,7 % TV 71,2% WWW 46,4% Zdroj: adMeter 1000 (črv - srp 2016) Vzorec pro kombinovaný reach = [(100 – (vyšší reach))/100] x nižší reach + vyšší reach Vzorec pro kombinovaný reach Crossmediální pasivní měření adMeter Kampaň CS EF 5+ !
12
Inkrementy mediatypů / médií
INKREMENTÁLNÍ TÝDENNÍ REACH vybraných TV stanic/rádií/webových stránek v populaci let 7.7 % 8.2 % 35.4 % 42.2 % 78.6 % 10.2 % 21.2 % 67.3% 39.9 % 20.0 % 10.0 % 1.5 % 0.8 % 25.5 % 15.4 % 2.9 % 17.0 % 13.8 % 6.3 % Pozn.: Počítáno pro 0 min reach Zdroj: MEDIAN adMeter (Září 2015)
13
Cross-mediální plánování a vyhodnocení kampaní
FENIX – nový software pro koncové uživatele
14
co bude dál?
15
Čeká nás a nemine… Implementace programatiku na úrovni strategického plánování Optimalizace kampaní na efekt namísto současného zásahu Zohlednění „výkonu“ zásahu na základě použitého komunikačního kanálu
16
Od zásahu k efektu Optimalizovaná kampaň může se stejným rozpočtem přinést vyšší cílové efekty! REALIZOVÁNO OPTIMALIZACE OPTIMALIZACE ZÁSAHU OPTIMALIZACE EFEKTU
17
Děkuji za pozornost! Mediální výzkumy Ad-hoc výzkumy Vývoj technologií MML-TGI Software MARKET AND MEDIA RESEARCH, PUBLIC OPINION POLLS, SOFTWARE DEVELOPMENT Narodnich hrdinu 73, Prague 9 tel.: , fax:
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.