Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku"— Transkript prezentace:

1 12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku
Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku Vyznač desítku, spočítej zvířátka a zapiš, kolik jich zbylo, když dvě zvířátka odběhla. Autor: Mgr. Dana Krenková

2 12.2 Co už víš? Škrtni správný počet a vypočítej. 12 – 10 = 18 – 8 =
Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 12.2 Co už víš? Škrtni správný počet a vypočítej. 18 – 8 = 12 – 10 = Napiš správný příklad.

3 Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace
Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 12.3 Nové termíny a názvy V obchodě měli____ hrníčků. Teta 3 hrníčky koupila. Kolik hrníčků zbylo v obchodě? Vyznač 10 hrníčků. Znázorni: Vypočítej:_____________________________ Napiš odpověď:____________________________________________________________

4 Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace
Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 12.4 Co si řekneme nového? Znázorni a vypočítej. 11-1-1= = 12-2-1= = 13 – 4 = – 3 – 1 = 9

5 12.5 Procvičení a příklady Vypočítej: 11 – 7 = 13 – 8 =
Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 12.5 Procvičení a příklady Vypočítej: 11 – 7 = – 8 = 11 – 3 = – 5 = 12 – 8 = – 4 = 13 – 4 = – 9 = 12 – 6 = – 9 = 13 – 6 = – 7 = 4 – = 0 9 – = 0 8 – = 0 6 – = 0 7 – = 0 V parku bylo 12 dětí, 3 děti odešly. Kolik dětí zůstalo v parku? Znázorni: Vyznač desítku Vypočítej: Napiš odpověď:

6 12.6 Něco navíc pro šikovné 14 – 6 15 – 8 16 – 7 17 – 9
Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 12.6 Něco navíc pro šikovné Vypočítej. 14 – – – – 9 __ ____ 14 – 4 – 2 = – 5 – 3 = – 6 - __ = __ - __ = Dědeček má 15 bílých fazolí. Strakatých fazolí má o 7 méně. Kolik strakatých fazolí má dědeček? Znázorni: Vyznač desítku bílých strakatých Vypočítej:____________________________ Napiš odpověď: ____________________________________________________________

7 I have got three apples. I have got one apple. Give me one apple.
Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika 12.7 CLIL I have got three apples. I have got one apple. Give me one apple.

8 12.8 Test znalostí Který příklad je zde znázorněn ? 11 – 10 11 – 2
Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 12.8 Test znalostí Který příklad je zde znázorněn ? 11 – 10 11 – 2 9 – 2 9 + 2 = 9 Do příkladu doplň menšitel: 5 3 2 4 2. Který příklad není správně? 12 – 5 = 7 11 – 4 = 7 13 – 6 = 9 14 – 5 = 9 4. Kdo měl o 5 figurek méně než Lukáš? Míša 10 Helenka 8 Milan 9 Jana 7 Správné odpovědi: b c d Test na známku

9 Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 12.9 Použité zdroje, citace Kolektiv autorů. Matematika 2 pro 1. ročník základní školy. Brno: Didaktis, 2005 /strana 39 (slide 2 ), strana 40 (slide 8). Obrázky z databáze klipart.

10 12.10 Anotace Autor Mgr. Dana Krenková Období 01 – 6/2012 Ročník
Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Elektronická učebnice - Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2, příspěvková organizace 12.10 Anotace Autor Mgr. Dana Krenková Období 01 – 6/2012 Ročník 2. ročník Klíčová slova Odčítání, obor čísel 0 – 20, přechod přes desítku Anotace Prezentace popisující postup při odčítání čísel v oboru 0 – 20 s přechodem přes desítku.


Stáhnout ppt "12.1 Odčítání do 20 s přechodem přes desítku"

Podobné prezentace


Reklamy Google