Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAndrea Kolářová
1
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/34.0010 Škola: Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola, Písek, Karla Čapka 402 Předmět:Informační systémyRočník:4 Téma: ITIL® 4 – SO part 2 Tematický okruh: Útvar IT Jméno autora: Miroslav ŠirokýDatum tvorby: leden 2013 Kód materiálu: OPVK_1.5_DUM_III/2_ISY_SR018 Soubor: 09VYSTUPY/VY_32_INOVACE_ISY_SR018 Anotace: ITIL® – techniky pro správu služeb IT. Provozování služeb - Service Operation (SO) – dodávka a provoz služeb – funkce správy služeb IT.
2
Sbírka knih 4) Service Operation (SO) Provoz služeb Procesy v rámci provozu služby & Funkce správy služeb IT
3
Procesy SO Provoz služeb Správa incidentů Správa událostí Service desk Technická správa Správa provozu IT Správa aplikací Správa přístupů Plnění požadavků Správa problémů
4
Service desk Primární kontaktní místo při hlášení poruch služeb (incidentů) a žádostech o službu Interní koordinační místo centrální SD lokální SD virtuální SD SD následující slunce (např. různá časová pásma)
5
Technická správa potřebné technické znalosti a odpovídající zdroje k udržení stabilního provozu infrastruktury IT plánování, implementace a provoz infrastruktury IT
6
Správa provozu IT oddělení, skupina nebo tým provádějící běžné denní činnosti, které podporují provoz infrastruktury IT řízení provozu IT správa zařízení
7
Správa aplikací identifikace požadavků na funkce aplikací, jejich návrh a provoz aplikace musí být: rentabilní stabilní spolehlivé
8
Zdroje ITIL 2011. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2012, 216 s. ISBN 978-80- 251-3732-1. LOGO THE CABINET OFFICE. ITIL Qualification Scheme [online]. 2011 [cit. 2013-01-23]. Dostupné z: http://www.itil- officialsite.com/Qualifications/ITILQualificationScheme.aspx
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.