Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce:

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce:"— Transkript prezentace:

1 Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce: Jana Hanáková Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent: Ing. Jan Simota

2 CÍL PRÁCE  Cíl bakalářské práce METODIKA PRÁCE Teoreticko-metodologická část  Metoda studia dokumentů Aplikační část  Metoda studia dokumentů  Metoda dotazníkového šetření  Metoda statistická

3  silná a dynamicky se rozvíjející banka  Poskytuje širokou škálu kvalitních a inovativních bankovních produktů firemním privátním a retailovým klientům.  integrace dvou úspěšných bankovních domů HVB Bank a Živnostenské banky  činnost na tuzemském trhu 5. listopadu 2007 retailových poboček177 franšízových obchodních míst51

4 Vzdělávání  externě - přednášky, diskuse, případové studie  interně - asistování, pracovní porady a konzultace Tréninkové programy - roční program PRIMA a SEKUNDA Adaptační proces -„blended learning“, e-learningové kurzy, „on-the-job“ tréninky Rozvojové aktivity a programy  Talents CZ  Talents Alumni,  Program 50+ Mezinárodní programy  UniQuest

5 Dotazníkové šetření  Formou elektronického dotazníku  24 otázek  Vyplnilo 50 respondentů banky a návratnost dotazníku činila 72%.

6  Výzkumná otázka č. 1:  Domnívají se zaměstnanci oddělení Scan Centra ve společnosti UniCredit Bank, a.s., že jim je poskytováno firemní vzdělávání více než z poloviny?  Nabídka vzdělávacích kurzů a programů v podniku (80 %).  adaptační školení zaměstnanců, (68 %)  48 %, se zúčastní jednoho až tří školení či vzdělávacích kurzů ročně,  62 % poznatky získané ze vzdělávacích kurzů a školení využívají v praxi.  70 % možnost vzdělávání ve společnosti kladně,

7 Výzkumná otázka č. 2: V jaké oblasti vzdělávání mají zaměstnanci potřebu se dále rozvíjet a vzdělávat? potřebu vzdělávat se  v oblasti jazykových kurzů (50 %),  výpočetní techniky (38 %)  odborných kurzů (28 %).  40 % respondentů by ocenilo, vzdělávání v podobě přednášek,  40 % preferuji formu vzdělávání prostřednictvím e-learningu,  Nepříznivý výsledek - 60 % se nezúčastnilo žádného rozvojového programu.

8 Výzkumná otázka č. 3: Jsou zaměstnanci spokojeni s celkovým firemním vzděláváním?  (70 %) se domnívá, že má možnost samostatné volby v rámci účasti na školeních či vzdělávacích kurzech.  30 % pocit nemá, proto by měl být na tuto informaci brán zřetel.

9 Návrhy a opatření:  adaptační kurzy  odborné kurzy  e-learning  rozvojové programy

10 Závěrečné shrnutí  Společnost zajišťuje pro své zaměstnance rozsáhlou nabídku vzdělávacích kurzů a programů  Celkově lze konstatovat, že se společnost snaží věnovat oblasti firemního vzdělávání značnou pozornost a vkládá do ní nemalé finanční prostředky, což přispívá k rozvoji jejich zaměstnanců.

11 Otázky vedoucího bakalářské práce : Jaké znáte nové podoby firemního vzdělávání použitelné v praxi v současné době? Specifikujte vliv nových technologií a inovací v oblasti rozvoje firemního/podnikového vzdělávání Jaký je vztah firemní kultury a vzdělávání v prostředí mezinárodních obchodních firem?

12 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce:"

Podobné prezentace


Reklamy Google