Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilŽaneta Dvořáková
1
27. uživatelská konference 26. – 27. května 2016, Velichovky Zákaznický portál Jiří Cabal
2
Starý portál přestal vyhovovat Technologicky Procesně
3
portal.ortex.cz
4
Co je potřeba vědět Nové registrace, prováděné manuálně v ORTEXu Přijde Vám email (vytvoření hesla, odkaz na návod) Přihlášení: email + heslo Dvě úrovně přístupu: manažer a uživatel Tickety = RNP
11
Na co si dát pozor Tickety by měl zavírat zákazník Automatické uzavření Ticketu po dvou týdnech Tickety vytvořené u nás Responzivní design Emailová adresa (dle registrace) a heslo Automatická emailová notifikace Ticket Čeká na reakci nebo na schválení Ticket uzavřen ze strany ORTEXu
12
Další rozvoj Průběžně vylepšujeme Uživatelské rozhraní i nové funkce Richtext editor – formátování textů, vkládání obrázků Aktuality Orsoft Faktury a další dokumenty
13
Proč používat portál (vs. email) Zastupitelnost na obou stranách Transparentní průběh a komunikace Snazší přehled a hodnocení na obou stranách
14
Další informace a dotazy Jiří Cabal – rozvoj portálu Luboš Káda – provoz portálu hotline@ortex.cz Dotazy
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.