Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
T URISTICKÁ INFORMAČNÍ CENTRA P ARDUBICKÉHO KRAJE A A.T.I.C. ČR
2
T URISTICKÁ INFORMAČNÍ CENTRA P ARDUBICKÉHO KRAJE P ARDUBICKÝ KRAJ – 43 TURISTICKÝCH INFORMAČNÍCH CENTER, Z TOHO 38 CERTIFIKOVANÝCH TIC, Z TOHO 32 ČLENŮ, NEJVYŠŠÍ POČET ČLENŮ SPOLU S M ORAVSKOSLEZSKÝM KRAJEM Počet certifikovaných TIC dle krajů ČR k 13.9. 2016 KrajCelkemČlenABCNecertifikované Hlavní město Praha411111 Středočeský kraj3323018132 Jihočeský kraj3121014161 Plzeňský kraj251428132 Karlovarský kraj16144651 Ústecký kraj241901761 Liberecký kraj1080550 Královéhradecký kraj4222025170 Pardubický kraj383212890 Kraj Vysočina352402681 Jihomoravský kraj4923220252 Olomoucký kraj3525112220 Moravskoslezský kraj4032420160 Zlínský kraj201821530 Celkem4022761721515911
3
T URISTICKÁ INFORMAČNÍ CENTRA P ARDUBICKÉHO KRAJE N ÁVŠTĚVNOST TIC: 532.315 V ROCE 2013, 630.435 V ROCE 2015 = CCA 20 % NÁRŮST, 10 TIC NEEVIDUJE Z AHR. TURISTY
4
T URISTICKÁ INFORMAČNÍ CENTRA P ARDUBICKÉHO KRAJE Prázdninová hra S Č ESKOU T ELEVIZÍ : Z ASTAVTE ROBOTY 40 členských TIC navštívilo a heslo zadalo 7007 dětí, hrad/zámek/muzeum 6618 dětí, kešku našlo a kód zadalo 6913 dětí, podmínky pro slosování splnilo 5780 dětí. Všech dětí, které navštívily/našly alespoň „něco“ a zadaly kód bylo 7922. Webové stránky (od 10. 6. do 28. 8. 2016): 1.030.223 zobrazení. Průběh hry? Děti se poslední den tzv. „hecly“ a programovaly jako o život. Jedna „programovací“ session pak průměrně trvala minutu a čtvrt, z čehož po celkovém sečtení vychází, že programování antiviru zabralo v časovém součtu 162 dní. Kuriozitou je, že 12 dětí našlo neexistující kešku s číslem 97. V „Chaosově deníku“ bylo celkem jen na webu rozluštěno 48 tisíc šifer! Agentská pošta: Díky, Victory, moc moc díky, jsem strašně ráda, že jsou roboti pryč a já jsem vyhrála odznak. Dron by byl sice taky super, ale ti co ho vyhráli, si ho asi zaslouží víc než já. Tohle je jediná soutěž, ve které jsem vyhrála. A tajný agent jsem chtěla být už jako malá. :-) Milá Victory, tato soutěž byla super, protože jsme se s rodinou podívali tam, kde jsme ještě nebyli. Moc děkuji a doufám, že brzy bude další ….
5
T URISTICKÁ INFORMAČNÍ CENTRA P ARDUBICKÉHO KRAJE M YSTERY SHOPING TURISTICKÝCH INFORMAČNÍCH CENTER Utajená návštěva: Informační centra obstála na výbornou Spolupráce: Asociace turistických informačních center ČR agentura CzechTourism Fiktivní turisté ve výzkumu zkoumají -kvalitu obsluhy -exteriér -interiér, včetně jeho vybavení propagačními materiály i přehlednost značení, která turisty do center zavedou. Počet TIC: 386 turistických informačních center ze všech krajů České republiky Výsldek: v průměru od mystery shopperů obdržela 91 bodů ze 100 možných (91%).
6
6 Co nám ukazují celková čísla? CELKOVÉ VÝSLEDKY EXTERIÉR TIC A PRVNÍ DOJEM PRACOVNÍK TIC INTERIÉR A VYBAVENOST TICZNAČENÍ TIC A OTVÍRACÍ DOBA 94 % ‘13‘14‘15 2016 89 % ‘13‘14‘15 2016 97 % ‘13‘14‘15 2016 NEHODNOCENO INDEXEM VÝSLEDKY Z PŘEDEŠLÝCH LET CELKOVÝ INDEX 91 % Jednotlivá hodnocení byla obecně vysoká, a proto je průměr celkového indexu ovlivněn ojedinělými nízkými hodnotami. Medián měření se vyšplhá na 95 %. n = 446 83 % 87 % 94 % 2013 2014 2015
7
7 Výsledky v krajích JAK SI TIC VEDLA V JEDNOTLIVÝCH REGIONECH? 88 % n = 27 89 % n = 18 93 % n = 11 94 % n = 46 95 % n = 43 97 % n = 3 93 % n = 33 91 % n = 27 88 % n = 33 90 % n = 39 90 % n = 54 84 % n = 43 93 % n = 23 91 % n = 46 > 85 % < 70 %70 % až 85 % XX % n = X Celkový index v kraji Počet návštěv Nejlepší 3 kraje n = 446
8
8 Pardubický kraj JAK SI TIC VEDLA V JEDNOTLIVÝCH KRAJÍCH? > 85 % < 70 %70 % až 85 % 95 % n = 43 Celkový index v ČR: 91 % V celorepublikovém srovnání + 4 % Meziroční srovnání - 2 % Srovnání s před dvěma lety + 1 % Index v roce 2015: 97 % Index v roce 2014: 94 % Srovnání s indexem z roku 2014 pro odlišné bodování dotazníku pouze orientační. !
9
9 Jaké budil kontakt s pracovníky TIC emoce? EMOTI*SCAPE Pozitivní pasivní Negativní pasivní n = 438 Pozitivní aktivní Negativní aktivní 1.Zklamání 2.Odbytý/ Ignorovaný 7.Zmatek 3 % 16.Mám pochyby/ Skeptický 26.Hřejivý, jako doma 20.Normální, obyčejný 22.Klid/pohoda 25.Potěšený / Šťastný 23.Rozveselený 34.Nadšení/ dychtivý 27.Soulad/ Harmonie 3 % * V grafu jsou zaneseny pouze emotikony emocí, které se vyskytovaly častěji než v 1 % případů. 1 % 3 % 17.Překvapení/ ohromení 2 % 20 % 13 % 2 % 5 % 2 % 5.Nuda 2 % 18.Zvědavý/ mám zájem 6 % 19.Vděčný / úleva 2 %1 % 24.Důvěra 5 % 28.Bezstarostnost /volný 32.Oceňovaný/ neobyčejný 29.Inspirace/ nápad 8 % 1 %
10
M GR. J AN M ATOUŠ TEL.: 603 998 711 OFFICE @ ATICCR. CZ WWW. ATICCR. CZ
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.