Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJaroslav Antonín Němec
1
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Kolik zbyde?
2
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 2. Co o tématu znám Rozšiřování zlomků Čitatele i jmenovatele vynásobíme stejným číslem ČITATEL JMENOVATEL
3
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 3. Jaké si řekneme nové termíny SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ ZLOMKŮ Se stejnými jmenovateli Sčítáme-li nebo odčítáme-li zlomky se stejnými jmenovateli, čitatele sečteme nebo odečteme a jmenovatele opíšeme! Zlomek upravíme na základní tvar.
4
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 4. Co si řekneme nového S různými jmenovateli Sčítáme-li nebo odčítáme-li zlomky s různými jmenovateli, je vhodné si dané zlomky rozšířit tak, aby měli stejného jmenovatele. Poté sečíst čitatele a jmenovatele opsat. Zlomek upravíme na základní tvar.
5
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 5. Procvičení a příklady
6
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 6. Něco navíc Při sčítání či odčítání zlomků s různými jmenovateli je nejvhodnější jako společného jmenovatele určit nejmenší společný násobek daných jmenovatelů.
7
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 7. CLIL Denominator Numerator + - plus - - minus
8
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 8. Zpětná vazba - test
9
Elektronické učební materiály – II. stupeň Matematika 7 9. Použité zdroje http://office.microsoft.com/cs-cz/images/?CTT=6&ver=14&app=powerpnt.exe
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.