Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilVlastimil Čermák
1
14. listopadu 2016 Nabídka specializovaného workshopu Připravili: Jaroslav Kuchař Tomáš Jánský Náklady dodavateleOFF-LINE ON-LINE Stálé slevy 1 parametr Bonusy 1 parametr Promoční slevy transparentní? Marketingové poplatky dle efektu? Listovací a obdobné poplatky žádné Náklady na uzavření a dodržování dohody nízké Obchodní zástupci žádné Merchandising téměř žádné Ochutnávky / vzorky Manipulační? FMCG ON-LINE
2
2 zástupci pro jednání: Jaroslav Kuchař – Managing Partner Kontakt: Jaroslav.Kuchař@bluestrategy.cz, tel.: 603 506 557 Základní parametry nabídky Školení povedou: Jaroslav Kuchař, Tomáš Jánský „In-house“ školení (maximálně 15 osob) Cena za školení: 49 000 Kč (nezahrnuje prostory a občerstvení) Časové možnosti: dle dohody, možné i víkendové dny Délka školení: 1 den „Open“ školení (minimálně 7, maximálně 15 osob): Cena : 4 900 Kč Nejbližší termín: 2. a 9. listopadu 2016
3
3 Relevantní zkušenosti lektorů Zkušenosti s tréninkem Category Management: Ad-hoc tréninkové programy pro: AHOLD CZ, PHILIP MORRIS, VITANA, ZENTIVA Open tréninkové programy: BEL SÝRY, BONGRAIN, COTY, DE, GSK, HENKEL, IMPERIAL TOBACCO, KMV, KOFOLA, MAXXIUM, NESTLÉ, NOWACO, OLMA, OMV, OPAVIA - LU, PENNY MARKET, PLZEŇSKÝ PRAZDROJ, PIVOVARY STAROPRAMEN… (celkem více jak 120 managerů)
4
4 Metody workshopu Tréninkové postupy využívají metodologii společnosti Dynargie a patří mezi ně: přednáška řízená diskuse reflexe (induktivní popis problému účastníky, strukturace problému lektorem) samostatná práce skupinová práce řešení případových studií řešení praktického domácího úkolu a jeho prezentace hrané situace (scénky, porady…) Materiály (budou připraveny ad hoc): formuláře charty zadání úkolů a vzorová řešení odkazy
5
5 Cíle a zaměření workshopu Teoretická část pochopení příležitostí a rizik spolupráce s on-line poskytovateli dodávek FMCG sortimentu do domácností (dále jen poskytovatelé) porozumění odlišnosti jednotlivých business modelů poskytovatelů z pohledu jejich udržitelnosti a ziskovosti pochopení specifik požadavků na spolupráci (logistika, poskytnutí marže…) jako „nákladové strany“ spolupráce stanovení kritérií a podmínek, podle kterých má význam škálovat úroveň spolupráce a alokovat zdroje k jednotlivým poskytovatelům pochopení specifik category managementu v on-line prostředí, a to ve všech klíčových aspektech: sortimentní politika cenová politika promoční politika Merchandising Inovační politika
6
6 Dovednostní část zvýšit schopnost posoudit, s kterými poskytovali má smysl hlubší spolupráce a v kterých oblastech zvýšit schopnost posoudit, co vyžadovat, aby spolupráce s poskytovatelem byla smysluplná zvýšit schopnost specifikovat pobídky, které budou poskytovatele motivovat k chtěné úrovni a obsahu spolupráce zvýšit schopnost navrhnout optimální sortiment pro konkrétního poskytovatele z hlediska nastavení cílů zvýšit schopnost práce s cenou dle svého zaměření a stanovení cílů zvýšit schopnost vybrat správné varianty promočních aktivit naučit se využít maximum s mnoha možností e-Merchandisingu a specifických možností poskytovatelů v oblasti marketingu Cíle a zaměření workshopu
7
7 Lektoři Jaroslav Kuchař, Managing Partner Blue Strategy, konzultant a lektor, dlouhodobě se věnující tématu Category managementu, autor školících programů CatMan Academy a Retail Academy. Spoluautor business modelu a návrhu koncepce category managementu v kolonial.cz, v implementační fázi se podílel na také na „ladění“ procesů řízeného skladu a optimalizace dopravy. Tomáš Jánský, více jak 15 let působící v seniorských pozicích nákupu obchodních firem, například TESCO, AHOLD, GLOBUS, OBI. Poslední dva roky působil na pozici vedoucího nákupu Kolonial.cz, kde se rozhodujícím způsobem podílel na implementaci sortimentní a cenové strategie, promoční strategie a e-Merchandisingu.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.