Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE."— Transkript prezentace:

1 DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE

2 3.1 FÁZE 1 - BUDOVÁNÍ AWARENESS Na cizince, který nezná Českou republiku, působí v online prostředí bannery s tematikou romantických příběhů v ČR. Vliv na něj má i jeho okolí a sociální sítě. Chce se dozvědět víc! Z banneru se proklikne rovnou k landing page s videi popisujícími romance v cílových destinacích. Exekuce: – Bannery + videobannery zobrazující ČR jako romantickou destinaci zaměřenou na cílové skupiny – Videoreklama zobrazující ČR jako romantickou destinaci zaměřenou na cílové skupiny – PPC textové inzeráty v sociálních médiích a informace (RTB bannery) na cestovatelských webech

3 3.2 FÁZE 2 - ZTOTOŽNĚNÍ UŽIVATELŮ S ČR Na stránce se díky atraktivnímu videoobsahu uživatel seznámí s lokalitami a jejich možnostmi. Může se dozvědět více informací proklikem dále na web CzT, propojit se na sociální sítě a zde sledovat CzT či objevovat další nabízené videomedailonky destinací. Exekuce: Reklama ve vyhledávání Využívání mobilní aplikace Informační zkratka v podobě videí Publikování původního obsahu na sociálních sítích

4 4.1 CÍL KAMPANĚ 2015 Stále zůstávají komunikační cíle: představit ČR jako atraktivní destinaci k trávení dovolené. Letošní kampaň bude zaměřena více na výkon, tzn. na měřitelné hard cíle kampaně, jako je stažení itineráře (viz http://www.czechtourism.com/tourists/trips/) či proklik k zamluvení pobytového balíčku.http://www.czechtourism.com/tourists/trips/

5 4.2 NASTAVENÍ KPI´S Měřitelné hard cíle kampaně mají různou váhu – nejvyšší prioritou dle CPA jsou poslední z nich (book now, download): Přehrání videa na webu CzT + setrvání na stránce – přečtení doprovodných informací (odhad 13.000) 3 zobrazené stránky na návštěvu (odhad 10.000) Doba návštěvy na stránce delší než 2 minuty (odhad 10.000) Sdílení obsahu v sociálních médiích (odhad 350) Stažení PDF s itinerářem, stažení brožury CZT (odhad 2.000) Stažení mobilní aplikace Land of Stories v ruštině (odhad 250) Book now – měření nákupu produktového balíčku

6 4.2 NASTAVENÍ KPI´S Doporučená váha jednotlivých KPI´s s použitím koeficientu K: Přehrání videa na microsite CZT (K=1) 3 zobrazené stránky na návštěvu (K = 2) Doba návštěvy delší než 2 min (K = 2) Sdílení obsahu v soc. médiích (K = 5) Stažení PDF s průvodcem (K = 10) Stažení mobilní aplikace (K = 20) Book now (K = 30)

7 5. MEDIÁLNÍ STRATEGIE V mediální strategii navrhujeme maximálně využít placená i neplacená lokální média. Neplacenými médii jsou sociální sítě, kde se obsah může šířit virálním efektem. Přestože jsou tato média „neplacená“, doporučujeme zde finanční podporu příspěvků. Placenými médii jsou lokální vyhledávače, servery se zaměřením na cestování, YouTube a servery vhodné pro aukci RTB.

8 5.1 STRATEGIE PLACENÝCH MÉDIÍ RTB (Real-time bidding) – jde o aukční systém, kdy na SW platformě (Adform, Doubleclick) dochází k vyhodnocování volných display reklamních online ploch. Při uvážení poměru požadovaného výkonu, zacílení a rozměru formátu dojde k případnému umístění banneru. Travel sites byly vybírány podle počtu návštěvníků vzhledem k celkové internetové populaci a zároveň podle možností cílení dle TG (target group). Remarketing – využívá publika uživatelů, kteří již navštívili cílovou webovou stránku (landing page) a provedli sledovanou „akci“ (zhlédli video), ale nedosáhli konečného cíle (booking travel balíčku), k další komunikaci. Remarketingové bannery ponesou sdělení, které je uživateli blízké (zná ho). Pokud byl zařazen do publika uživatelů, kteří zhlédli video Střední Čechy až do konce, budou se mu zobrazovat bannery s touto tematikou a texty vyzývajícími k dokončení cíle, např. Chci zažít svůj královský den, Objev svůj božský klid aj.

9 BannerRemarketingový banner UKÁZKA BANNERŮ A REMARKETINGOVÝCH BANNERŮ

10 BannerRemarketingový banner UKÁZKA BANNERŮ A REMARKETINGOVÝCH BANNERŮ


Stáhnout ppt "DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE."

Podobné prezentace


Reklamy Google