Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0479 Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_HOSTINY_OBJEDNAVKA_HOSTIN_PREZENTACE_05 Název školyStřední škola služeb,

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0479 Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_HOSTINY_OBJEDNAVKA_HOSTIN_PREZENTACE_05 Název školyStřední škola služeb,"— Transkript prezentace:

1 Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0479 Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_HOSTINY_OBJEDNAVKA_HOSTIN_PREZENTACE_05 Název školyStřední škola služeb, obchodu a gastronomie Hradec Králové Ročník3. Vzdělávací oblastOdborné vzdělávání Vzdělávací oborStolničení Tematický okruhSpolečenská setkání TémaObjednávka hostin Jméno autoraBc. Jaroslav Hrůza Vytvořeno dne8.7.2013 Metodický popis (anotace)Prezentace vytvořená v programu MS Powerpoint seznamuje žáky s objednáváním hostin.Prezentaci lze uložit rovněž ve formátu PDF a poskytnout ji žákům k jejich mimo školnímu vzdělávání. OBJEDNÁVKA HOSTIN

2 PLÁNOVÁNÍ všechny akce začínáme objednávkou (písemná) úplnost a přesnost objednávky je jednou z prvních podmínek úspěšného průběhu banketu Fáze objednávky: 1. Telefonický / emailový dotaz 2. Písemná objednávka 3. Upřesnění objednávky (osobní setkání) >pracovní příkaz

3 OBJEDNÁVKA HOSTIN OBJEDNÁVKA OBSAHUJE vždy musí být v konečné fázi stvrzena podpisem objednavatele datum a časový harmonogram akce druh akce - hostiny příležitost konání - účel pohoštění počet hostů menu

4 OBJEDNÁVKA HOSTIN OBJEDNÁVKA OBSAHUJE finanční záležitosti (finanční limit na 1osobu nebo celkovou sumu) údaje o objednavateli - jméno, adresa, telefon požadavky na další služby – program, zábava, taxi aj. tvar tabule druh výzdoby zasedací pořádek

5 OBJEDNÁVKA HOSTIN OBJEDNÁVKA OBSAHUJE podání aperitivů u stolu nebo mimo tabuli děti, diety, nemocní lidé apod. způsob obsluhy způsob placení výše zálohy, až 50% jména osob s rozhodovacím a podpisovým právem razítko a podpis objednavatele

6 OBJEDNÁVKA HOSTIN Z písemné objednávky vypracovává vedoucí pracovník (provozní, vedoucí nebo majitel) tzv. PRACOVNÍ PŘÍKAZ - PP = informaci pro své podřízené k zajištění celého průběhu akce. Provozovna - vhodný formulář odpovídající podmínkám PP se vytváří pro jednotlivá střediska (kuchyň, obsluha, sklady, úklid, květinářka, provozáři)

7 OBJEDNÁVKA HOSTIN PRACOVNÍ PŘÍKAZ MÁ OBSAHOVAT jméno objednavatele + kontakt = HO datum konání, časový harmonogram počet osob (vhodné je uvést, z toho dětí…) místnost, kde se bude konat dohodnuté menu výzdoba tabule

8 OBJEDNÁVKA HOSTIN PRACOVNÍ PŘÍKAZ MÁ OBSAHOVAT jména odpovědných osob (za kuchyň, obsluhu, sklad, prádelnu…) datum a podpis odpovědného pracovníka, který PP zpracoval počty a jména zaměstnanců program

9 OBJEDNÁVKA HOSTIN PRACOVNÍ PŘÍKAZ MÁ OBSAHOVAT přání HO a detaily akce - Způsob přijetí a rozloučení hostů - Zajištění menu na stůl, jmenovek, květin - Použití svícnů, hudba, taneční parket, foto Úkoly zadávat jměnovitě

10 Použité zdroje Pokud není uvedeno jinak, použitý materiál je z vlastních zdrojů autora

11 Použité obrázky


Stáhnout ppt "Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/34.0479 Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_HOSTINY_OBJEDNAVKA_HOSTIN_PREZENTACE_05 Název školyStřední škola služeb,"

Podobné prezentace


Reklamy Google