Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilKvětoslava Macháčková
1
Co o HBBTV tušíte, ale nevíte. „Jak si vychovat hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah” Lukáš Hnilička Innovation Day Days 7. 10. 2015
2
Co to znamená mít hybridní vysílání? 29 miliónů zobrazených stránek 20 miliónů návštěv 1.3 milionu unikátních návštěvníků 3 selfpromotion microsite 2 komerční aplikace 1 red button kampaň ……a spoustu myšlenek, nápadů, zkušeností a šedin :) zdroj: Google Analytics
3
Vzali jsme televizní vysílání ÓČKO 1.5 MILIONU DIVÁKŮ TÝDNĚ › připojili jsme je k internetu a metrice ZRODIL SE NOVÝ HYBRIDNÍ FORMÁT
4
Co to je?Co to je? ŠTĚPÁN WOLDE, ÓČKO, CEO: “Nepřijde Vám to jako Science - Fiction?” 17. 8. 2014 DANIEL GRUNT, Prima On-Line, Ředitel: “Je to formát, který teprve roste, ale skýtá obrovský potenciál,“ Flema 18.9. 2015 PAVEL KOHOUT, Czech TV, Executive Direct of New Media: “Růst HbbTV je nezadržitelný a strčí hravě do kapsy i ostatní platformy.” 1.4. 2015 ONDŘEJ KRÁTKÝ, Liftago, Co-Founder: “HbbTV je způsob, jak udělat televizní obrazovku interak- tivní a nabídnout divákovi to, co hledá v momentě, kdy to hledá.” 6. 6. 2015
5
Co nefunguje vs. funguje? Nefunguje odvádění od televize. Nefunguje internetový přístup Zábava a přidanná hodnota Unikátnost - Exlusivita - Interaktivita vs.vs.
6
Jak a kolik jsem na tom vydělal?
7
Co tušíte, ale nevíte? Příležitostivs. Plná penetrace domácností Hybridní vysílání bude mít každá televizní stanice Změna pohledu na měření sledovanosti Propojení se sociálními sítěmi Postupující znalost používání Rizika Nestandartnost Nepřehlednost – otravnost Málo kreativity Absence benefitů pro diváka Blokace služeb operátory
8
„Záleží na vás, kdy naučíte svou televizi mluvit”
9
Lukáš Hnilička linkedin.com/in/lukashnilicka @lukashnilicka lukas.hnilicka@ocko.tlukas.hnilicka@ocko.tv
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.