Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilRadka Kašparová
1
S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
2
VNĚJŠÍ ZAŘÍZENÍ PRODEJNY VÝKLADNÍ SKŘÍNĚ
3
Jsou nejmasovějším a nejlevnějším reklamním prostředkem. Poskytují informace o prodávaném zboží v obchodě, o jeho kvalitě a ceně.
4
VÝKLADNÍ SKŘÍNĚ Působí dlouhodobě a přímo v místě prodejny. Hodně ovlivňuje rozhodnutí zákazníků o okamžité koupi zboží.
5
VÝKLADNÍ SKŘÍNĚ Působí na zákazníka dlouhodobě, tak aby si mohl vytvořit vztah k vystavenému zboží. Napomáhá k rychlému nalezení zboží a k nákupu s co nejmenší časovou ztrátou.
6
OPAKOVÁNÍ: Jaká je nejdůležitější úloha výkladní skříně? Myslíte si, že opravdu výkladní skříň podporuje koupi zákazníka? Jaké informace poskytuje výkladní skříň?
7
ZDROJE: Odborná učebnice: Mojmír Novotný, OBCHODNÍ PROVOZ pro střední odborná učiliště, vydalo nakladatelství učebnic FORTUNA v roce 2005, ISBN 80-7168-845-2 http://www.azstyl.cz/aranzovani/3.jpg http://www.azstyl.cz/aranzovani/2.jpg http://www.azstyl.cz/aranzovani/1.jpg
8
KONEC
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.