Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jak si získat (navždy) srdce turisty / klienta ? Hynek Špinar ČEDOK Group.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jak si získat (navždy) srdce turisty / klienta ? Hynek Špinar ČEDOK Group."— Transkript prezentace:

1 Jak si získat (navždy) srdce turisty / klienta ? Hynek Špinar ČEDOK Group

2 Dnes (a zítra) to má být o emocích…

3

4 Jdou emoce řídit? Ideálně v náš prospěch? Fuj! To je ale hnusná manipulace!

5 CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT (CEM, CXM) ŘÍZENÍ ZÁKAZNICKÉ ZKUŠENOSTI

6 ČÍM JE CX TVOŘENA? Awareness Discovery Attraction Interaction Purchase Use Cultivation Advocacy A to všechno (prý) jde měřit …

7 Jak tedy docílit spokojenosti zákazníka? Naplnit jeho …… OČEKÁVÁNÍ

8 TAJEMSTVÍ ÚSPĚCHU SPOČÍVÁ VE SCHOPNOSTI VYTVÁŘET REÁLNÁ OČEKÁVÁNÍ A … … … PŘEKONÁVAT JE (STAČÍ MÍRNĚ)

9 CO A KDY VYTVÁŘÍ KLIENTOVA OČEKÁVÁNÍ OD SLUŽBY?

10 OČEKÁVÁNÍ SE TVOŘÍ V KAŽDÉ Z TĚCHTO FÁZÍ Awareness Discovery Attraction Interaction Purchase Use Cultivation Advocacy A platí to ve všech oblastech služeb…

11

12 Sám si nastavuji laťku pro příští nákupy. Očekávání budou o to vyšší a já je budu chtít opět překonat. POKUD SE TO POVEDE…

13 EMOCE VS. ROZUM ? VŽDY ZAPOJUJEME NEJEN JEJICH EMOCE, ALE ZEJMÉNA ROZUM

14 ROZUM ? VŠE JE (NEBO BUDE) ON-LINE PROTO MUSÍM NABÍDNOUT… PŘIDANOU HODNOTU (za rozumnou cenu)

15 JE TO PROSTÉ, STAČÍ … PŘEDČÍT OČEKÁVÁNÍ NABÍDNOUT PŘIDANOU HODNOTU VŽDY SE SNAŽIT O „WIN-WIN“ VZTAH S KLIENTEM

16 DĚKUJI ZA POZORNOST !


Stáhnout ppt "Jak si získat (navždy) srdce turisty / klienta ? Hynek Špinar ČEDOK Group."

Podobné prezentace


Reklamy Google