Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Jak si získat (navždy) srdce turisty / klienta ? Hynek Špinar ČEDOK Group
2
Dnes (a zítra) to má být o emocích…
4
Jdou emoce řídit? Ideálně v náš prospěch? Fuj! To je ale hnusná manipulace!
5
CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT (CEM, CXM) ŘÍZENÍ ZÁKAZNICKÉ ZKUŠENOSTI
6
ČÍM JE CX TVOŘENA? Awareness Discovery Attraction Interaction Purchase Use Cultivation Advocacy A to všechno (prý) jde měřit …
7
Jak tedy docílit spokojenosti zákazníka? Naplnit jeho …… OČEKÁVÁNÍ
8
TAJEMSTVÍ ÚSPĚCHU SPOČÍVÁ VE SCHOPNOSTI VYTVÁŘET REÁLNÁ OČEKÁVÁNÍ A … … … PŘEKONÁVAT JE (STAČÍ MÍRNĚ)
9
CO A KDY VYTVÁŘÍ KLIENTOVA OČEKÁVÁNÍ OD SLUŽBY?
10
OČEKÁVÁNÍ SE TVOŘÍ V KAŽDÉ Z TĚCHTO FÁZÍ Awareness Discovery Attraction Interaction Purchase Use Cultivation Advocacy A platí to ve všech oblastech služeb…
12
Sám si nastavuji laťku pro příští nákupy. Očekávání budou o to vyšší a já je budu chtít opět překonat. POKUD SE TO POVEDE…
13
EMOCE VS. ROZUM ? VŽDY ZAPOJUJEME NEJEN JEJICH EMOCE, ALE ZEJMÉNA ROZUM
14
ROZUM ? VŠE JE (NEBO BUDE) ON-LINE PROTO MUSÍM NABÍDNOUT… PŘIDANOU HODNOTU (za rozumnou cenu)
15
JE TO PROSTÉ, STAČÍ … PŘEDČÍT OČEKÁVÁNÍ NABÍDNOUT PŘIDANOU HODNOTU VŽDY SE SNAŽIT O „WIN-WIN“ VZTAH S KLIENTEM
16
DĚKUJI ZA POZORNOST !
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.