Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim
2
Jedná se on-line marketing firmy či obchodu. V první řadě jde o marketing organizaci a jejího zboží či služeb. Ke kterému je přidána možnost objednávky zboží a případně i jeho zaplacení. Prvotním cílem e-shopu je zvýšit poptávku po zboží.
3
Obchod slouží k nabídce a vyhledání zboží (služeb) s možností si je objednat, příjmu takových objednávek od zákazníků, zprostředkování a evidence plateb a poskytování dalších informací o výrobcích či řešení reklamací. Uživatelům je umožněno procházet katalog zboží (ve většině případů organizovaný v kategoriích), nebo zboží vyhledávat podle parametrů či jen podle shody v názvu nebo popisu. Jednotlivé produkty mají většinou detailní stránku s podrobnějším popisem a výčtem specifik a variant.
5
Prezentovaný název: Energy diet Typ podnikání: Fyzická osoba Subjekt: s.r.o. Místo podnikání: Za bažantnicí 993/18, 148 00 Firma Energy Diet se zabývá prodejem a poradenstvím.
7
Jsme společnost, která nabízí jedineční produkt pro regulaci váhy. V nabídce máme hodně skvělých příchuti. Koktejly pomáhájí lidem dosahovat jejich cílů při hubnuti. Sortiment: Jagoda Maliny Čokolada Banan Vanille Cappuccino Káva Lesní ovoce
8
Cíle nás vedou k nejučinnější strategie: Zvýšení nákupu- firma bude nabízet netradiční produkt Zvýšení lojality-firma bude učasnit ruzných akci a poskytovat slevy Udržení prodeje-firma bude rozšiřovat sortiment Produkt-prodej vyživových, energetických koktejlů na hubnutí využívající strategii sítového marketingu. Distribuce- prostřednictvím internetových stránek Akční program
9
Dotazník Vaše pohlaví? Váš věk? Preferujete nákup v kamenném obchodě nebo přes internet? Koupili jste někdy něco přes internet? Koupili jste někdy vyžívu přes internet? Pokud ano, tak kolikrát?
10
Silné stránky: Silnou stránkou firmy je výhodná lokace kamenného obchodu, kam je možné přijít si zboží vyzkoušet a nakoupit, a případně jej přinést k servisu. Tak i již zavedený elektronický obchod firmy, kde je možno veškeré nabízené zboží nakoupit. Slabé stránky: Slabou stránkou firmy se zdá být velikost prodejny a skladu, která je možnou příčinou relativně omezeného sortimentu některých produktů, což také negativně ovlivňuje počet potencionálních zákazníků ochotných nakoupit u dané firmy. Příležitosti: Pokud by se firmě podařilo zdokonalit svůj elektronický obchod, takovým způsobem aby byl pro potencionální zákazníky přitažlivější, budil seriózní dojem, a nabídl zákazníkům i jiný důvod proč webové stránky firmy pravidelně navštěvovat. Hrozbou špatná reklama
11
Mezi konkurenty patří: Herbalifevyziva.cz Dietvkrabicce.cz Fitness-24.cz E-proteiny.cz
12
Hlavní cílovou skupinou podniku už podle typu prodávaného produktu budou osoby od 16 do 35 let, převážně studenti a ženy. V oblasti e-shopu ztrácejí geografické faktory smysl, zakazníci by měly být z celého světa
13
Skláda se s těchto bodů: Volba právní formy podnikání Plátce DPH Náklady na založení podniku Analýza prostředty SWOT analýza Finanční plán Stanovení cílů Realizace cílů
19
Google.cz Seznam.cz Zbozi.cz Profil na Facebooku Profil na Instagramu
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.