Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMarcel Konečný
2
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl s touto výhodou kalkulovat a celkový příznivý dojem o sobě nesnižovat například špatně volenou propagací některých svých výrobků nebo nevhodným jednáním svých pracovníků. ZNAČKA – ve vztahu ke zboží má „výsadní postavení“ vyjádřena různými symboly – zvuk, grafika, … vyjádřena různými symboly – zvuk, grafika, … Poznámka:
3
ČÍM JE PODMÍNĚN NEÚSPĚCH REKLAMY: * samotným výrobkem (nedostatečná kvalita) * nedostatečná reklama (malá frekvence opakování, nevhodný propagační prostředek) * nevhodná základní motivační idea (výrobek slouží k uspokojování jiných potřeb než výrobce předpokládal) * nevhodný způsob prezentace (např. příliš mnoho informací či naopak příliš málo nezbytných informací) * špatně zvolenými adresáty ( mnoho zboží pro muže nakupují ženy, orientace spíše na ně) * příliš vysoká frekvence opakování * soutěžení reklam ČÍM JE PODMÍNĚN NEÚSPĚCH REKLAMY: * samotným výrobkem (nedostatečná kvalita) * nedostatečná reklama (malá frekvence opakování, nevhodný propagační prostředek) * nevhodná základní motivační idea (výrobek slouží k uspokojování jiných potřeb než výrobce předpokládal) * nevhodný způsob prezentace (např. příliš mnoho informací či naopak příliš málo nezbytných informací) * špatně zvolenými adresáty ( mnoho zboží pro muže nakupují ženy, orientace spíše na ně) * příliš vysoká frekvence opakování * soutěžení reklam REKLAMA – konkrétní forma propagace zboží * snaha o co největší sugestivitu - působení na emoce * opakování reklamy – minimálně pětkrát REKLAMA – konkrétní forma propagace zboží * snaha o co největší sugestivitu - působení na emoce * opakování reklamy – minimálně pětkrát
4
DRUHY REKLAMNÍCH PROSTŘEDKŮ PLACENÁ REKLAMA prostřednictvím televize, rozhlasu, denního tisku, časopisů, obchodních nebo průmyslových adresářů, plakátové plochy, billboardy PROPAGACE POŠTOU formou osobních dopisů, oběžníků o novinkách, brožur a letáků STYK S VEŘEJNOSTÍ – zprávy pro tisk, články v zábavných i odborných časopisech, přednášky, interview, sponzorování veřejných událostí, semináře, členství v klubech TELEFONNÍ MARKETING – přímý marketing, zodpovídání dotazů, reakce na stížnosti, servisní služby, … SPECIÁLNÍ PROPAGACE s využitím reklamních materiálů a vzorků, kalendáře, diáře, klíčenky, cílené nabídky, netradiční formy (balony, chodící reklama, …) REKLAMA PŘÍMO V OBCHODĚ – charakter vybavení a celkové řešení interiéru, úprava výloh, osvětlení a poutače, situační slevy, slosovací kupony, … pokračování příště
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.