Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním."— Transkript prezentace:

1 Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ

2 Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

3 Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 3

4 Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 4

5 Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 5

6 Uhodneš, kdo je na obrázku? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 6

7 Uhodneš, kdo je na obrázku? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 7

8 Spoj správně trojice Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 8 155 158 150

9 Prvky polytechnické výchovy Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.  Vzdělávací obsah: Dítě a společnost  Podoblast: Poznatky, sociální informovanost  Integrovaný blok: Povolání kolem nás  Téma: Důležitá povolání  Konkretizované výstupy: - seznámit děti s různými druhy povolání dospělých, obohatit slovní zásobu o nová slova a snažit se aktivně uplatnit v řeči  Cíle: - umíme pojmenovat shlédnuté povolání, co ke své práci potřebují; vyprávět s paní učitelkou, děj, co vidíme na obrázku; umět přenést povolání dle získaných zkušeností na tabulku Kumuč;

10 Použité zdroje  Volné pro komerční užití –http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=police&e=1&i=13389&r=5  Volné pro komerční užití - http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=soldier&e=1&i=77844&r=6http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=soldier&e=1&i=77844&r=6  Volné pro komerční užití - http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=2&t=20&q=doctor&e=1&i=23434&r=38http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=2&t=20&q=doctor&e=1&i=23434&r=38  Volné pro komerční užití - http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=fire-brigade&e=1&i=19334&r=3http://www.clipartsalbum.com/?l=global&m=start&c=&s=&p=1&t=20&q=fire-brigade&e=1&i=19334&r=3  Volné pro komerční užití - http://www.clker.com/cliparts/z/W/c/s/c/F/firetruck-md.pnghttp://www.clker.com/cliparts/z/W/c/s/c/F/firetruck-md.png  Volné pro komerční užití - http://www.clker.com/cliparts/n/F/r/j/D/H/firehouse-md.pnghttp://www.clker.com/cliparts/n/F/r/j/D/H/firehouse-md.png  Volné pro komerční užití - http://www.clker.com/cliparts/8/i/K/4/7/V/police-station-md.pnghttp://www.clker.com/cliparts/8/i/K/4/7/V/police-station-md.png  Volné pro komerční užití - http://www.clker.com/cliparts/9/8/6/a/1195433289241129903JNESS_POLICE_CAR.svg.med.pnghttp://www.clker.com/cliparts/9/8/6/a/1195433289241129903JNESS_POLICE_CAR.svg.med.png  Volné pro komerční užití - http://www.clker.com/cliparts/5/9/9/d/1194985200266974918ambulanza.svg.med.pnghttp://www.clker.com/cliparts/5/9/9/d/1194985200266974918ambulanza.svg.med.png Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

11 Metodický postup Práce s interaktivním materiálem Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.  Děti budou pracovat s obrázky Kdo to je ? Co dělá ? Co ke své práci potřebuje?  Děti mohou vyvozovat další povolání pro chlapce.  Děti mohou výtvarně znázornit výše zmiňovaná povolání na tabulku Kumuč nebo papírovou předlohu.  Děti spojí jednotlivé trojice, které k sobě patří, viz snímek 8.

12 Materiály, pomůcky Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.  Dotyková obrazovka, připojená k PC  Didaktický kufřík - KUMUČ

13 Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Cíle polytechnické výchovy


Stáhnout ppt "Jsem chlapec – čím budu? DŮLEŽITÁ POVOLÁNÍ. Kdo jsem? – co ke své práci potřebuji Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním."

Podobné prezentace


Reklamy Google