Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth 7.10.2015 České Radiokomunikace a.s.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth 7.10.2015 České Radiokomunikace a.s."— Transkript prezentace:

1 Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth 7.10.2015 České Radiokomunikace a.s.

2 2 O měření Kontinuální sběr dat od srpna 2015. Realizováno ve spolupráci Stanice O FTV Prima (od září 2015) 10 7 řádků denormalizovaných dat každý měsíc. Vysoké nároky na IT infrastrukturu a technologie na ukládání a zpracování dat.

3 3 HbbTV v České Republice 2 400 000+ POČET PŘIPOJENÝCH HBBTV DOMÁCNOSTÍ 2 900 000+ POČET PŘIPOJENÝCH HBBTV ZAŘÍZENÍ Výhled 2020

4 4 HbbTV zařízení v České Republice Absolutní počet připojených HbbTV zařízení 738 232 POČET PŘIPOJENÝCH HBBTV ZAŘÍZENÍ V ČR K 30.9.2015 Data pouze za zařízení využívající DTT platformu

5 5 HbbTV zařízení v České Republice Počet připojených HbbTV zařízení na 100 HH 17,98 PRŮM. POČET PŘIPOJENÝCH HBBTV ZAŘÍZENÍ V ČR NA 100 DOMÁCNOSTÍ Data pouze za zařízení využívající DTT platformu

6 6 Frekvence přepínaní TV kanálů Nejčastěji přepínají diváci TV kanály v Praze a středních Čechách. Naopak nejvíce loajální jsou diváci v Ústeckém kraji a Kraji Vysočina. + - Data za období 14.9.2015 – 27.9.2015. Agregovaná data. Kanály FTV Prima, Stanice O

7 7 Průměrná doba sledování TV kanálu Nejdéle sledují v průměru jeden kanál diváci v Kraji Vysočina a Moravskoslezském kraji Naopak nejméně času věnují diváci sledování jednoho kanálu v Praze a středních Čechách. + - Data za období 14.9.2015 – 27.9.2015. Agregovaná data. Kanály FTV Prima, Stanice O

8 8 Index aktivity HbbTV zařízení Průměrný pracovní denPrůměrný víkendový den Data za období 14.9.2015 – 27.9.2015. Agregovaná data. Kanály FTV Prima, Stanice O

9 9 Parametry koncových zařízení Úhlopříčka Značka Data pouze za zařízení využívající DTT platformu a plně podporující HbbTV standard

10 10 Otázky a odpovědi

11 p.nemeth@radiokomunikace.cz Děkuji za pozornost!


Stáhnout ppt "Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth 7.10.2015 České Radiokomunikace a.s."

Podobné prezentace


Reklamy Google