Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilAleš Miloslav Navrátil
1
Plánování přednáška první
2
Plánování na Gemini Jak využít plánování v oddíle? Prakticky si plánování vyzkoušet. 2
3
3
4
Co je to plánování? Manažerská disciplína Plánování připravuje skvělý produkt. Plánování šetří čas, aby zbyl na důležité věci. 4 „Dvakrát měř, jednou řež!“ Neznámý tesař 0:06
5
Obsah přednášek ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle 5
6
Obsah přednášek 6 ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize
7
77 ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize
8
Vždy máme vizi. Pracovat s vizí je výhoda. Začínej s myšlenkou na konec. 8
9
Druhy vizí 9 Dlouhodobá vize Střednědobá vize Krátkodobá vize Oddíl za 3 roky? Oddíl až ho budu předávat? Oddílový rok? Etapová hra? Vzdělávání rádců? Výprava? Hra? 0:15
10
Zdroje vizí Začínej s myšlenkou na Pepíčka. 10
11
Aktuální zájem? Nadřazená vize? Náš oddíl? Naše děti, naše problémy? Nadřazená vize? Skautské ideály? Charta? Strategické priority? Nový program? Druhy a zdroje vizí 11 Dlouhodobá vize Střednědobá vize Krátkodobá vize Oddíl za 3 roky? Oddíl až ho budu předávat? Oddílový rok? Etapová hra? Vzdělávání rádců? Výprava? Hra?
12
Analýza 12 ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize
13
Analýza Díky analýze si mohu lépe stanovit vizi. Analýza sbližuje vize v týmu. Jak lze analyzovat? 13
14
Různé formy analýzy Rozhovor Porada vedení Dotazník Zpětná vazba / Review Manažerské metody (SWOT atp.)... 14
15
SWOT analýza Sílné stránky Strengths Slabé stránky Weaknesses Příležitosti Oportunities Hrozby Threats 15 Vnitřní / vnější Kladné / záporné
16
Cíle 16 ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize
17
Cíle Cíl je určením směru. Cíl je vodítkem. Cíl je měřítkem. „Mnohem větší tragédie než je nedosáhnout cíle, je nemít žádný cíl.“ Benjamin Mays 17
18
Hierarchie cílů 18 Dlouhodobý plán Dlouhodobý cíl AkceDílčí cíl AkceDílčí cíl Dlouhodobý cíl
19
Volba cílů Obecný cíl na půlrok: Cíl pro jednu akci: a) Rozdat ceny za docházku za minulý měsíc. b) Docházka bude aspoň 80%. c) Vylepšíme docházku. 19 Zlepšit docházku členů nad 70%.
20
SMART cíle Specific Specifický Measurable Měřitelný Attractive / Achievable Atraktivní Relevant Relevantní Time-bound Termínovaný 20 Docházka na výpravu bude aspoň 80%. Průměrná docházka na všechny akce za půlrok bude aspoň 70%. Dlouhodobý cíl Dílčí cíl
21
Volba cílů 21 Prioritizujme! Buďme SMART, jsme-li dumb Pozor na prostředky převlečené za cíle Složité cíle potřebují indikátory Zavedeme Stezku Členové budou vědět, jak se Stezka plní (dotazem) Budou si Stezku nosit na akce (aspoň 2/3 na každé akci). Do roka aspoň 5 lidí splní svůj stupeň.....
22
Závěr 22 ProstředkyRealizaceZhodnoceníCíle AnalýzaVize
23
Děkuji za pozornost. … a nevyhání-li mě Hujer, ptejte se!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.