Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilLadislav Němec
1
„Novinky CzechTrade pro exportéry“ 1.2.2007 Zuzana Synková ředitelka Odboru exportních služeb Zahraniční kanceláře CzechTrade
2
2 2 Rozvoj sítě zahraničních kanceláří Teritoriální priority dalšího rozvoje sítě vycházejí z: Exportní strategie ČR Strategie CzechTrade pro období 2006 – 2010 Cíl: 42 kanceláří v roce 2010
3
3 3 Zakládání a existence zahraničních kanceláří Tři kritéria: otvírání nových kanceláří na rozvíjejících se trzích poptávka českých firem po službách kanceláře v daném teritoriu využití disponibilního času zahraniční kanceláře
4
4 4 Efektivnější fungování zahraničních kanceláří Strategické řízení kanceláří soutěžení a princip neustálého zlepšování Sladění společných aktivit CT a OEÚ ZÚ společné plány činnosti v rámci nového systému řízení služeb státu v zahraničí Systematická příprava pracovníků před vysláním do zahraničí Exportní akademie
5
5 5 Zahraniční kanceláře aktuální stav 31 kanceláří Evropa:23 Asie:3 Amerika:4 Afrika:1
6
6 6 Zahraniční kanceláře změny 2006: Pobaltí – se sídlem ve Vilniusu Německo – Kolín n.R. + Informační a kontaktní místo v Hamburku 1. pololetí 2007: Čína (2. kancelář) - Chengdu Indie (2. kancelář) - Chennai Vietnam – Ho Či Minovo Město 2. pololetí 2007: Rusko (4. kancelář) - Samara Saúdská Arábie - ? + další 2 kanceláře v jednání
7
7 7 Zahraniční kanceláře Belgie (Brusel) Bulharsko (Sofie) Dánsko (Kodaň) Francie (Paříž) Chorvatsko (Záhřeb) Irsko (Dublin) Itálie (Milán) Maďarsko (Budapešť) Německo (Kolín n.R.) Nizozemí (Rotterdam) Pobaltí (Vilnius) Polsko (Varšava) Rakousko (Vídeň) Rumunsko (Bukurešť) Rusko (Jekatěrinburk, Moskva, Petrohrad) Srbsko (Bělehrad) Španělsko (Madrid) Švédsko (Stockholm) Turecko (Istanbul) Ukrajina (Kyjev) Velká Británie (Londýn) Čína (Šanghaj) Indie (Bombaj) SAE (Dubaj) Brazílie (Sao Paulo) Kanada (Toronto) Mexiko (Mexico City) USA (Chicago) Egypt (Káhira)
8
8 8 Služby zahraničních kanceláří Exportní záměr firmy je řešen vždy individuálně a ve spolupráci se zahraničními kancelářemi CzechTrade.
9
9 9 Služby ZK Poskytnutí praktických informací pro rozhodnutí firmy o vstupu na zahraniční trh základní charakteristiky trhu (vývoj poptávky, trendy, struktura dovozu) spotřebitelské zvyklosti na trhu a charakter poptávky základní informace o konkurenci (podíl na trhu, forma přítomnosti), domácí výroba distribuční kanály cenový průzkum – dle dostupných informací monitoring veletrhů a výstav, možnosti propagace v teritoriu technické překážky a bariéry vstupu na trh (předpisy, certifikace, legislativa, daně, cla, poplatky, licence atd.) bonita zahraničního partnera další služby – dle individuálních požadavků firmy
10
10 Služby ZK Aktivní podpora rozvoje firmy na zahraničních trzích vyhledání potenciálních obchodních partnerů oslovení vybraných firem a představení nabízených výrobků a služeb zjištění zájmu o spolupráci příprava osobních setkání potenciálních obchodních partnerů asistence při prvních obchodních jednáních podpora navázaných obchodních vztahů asistence při zakládání zahraničního zastoupení firmy asistence při rozšíření výroby a investic do zahraničí zprostředkování konkrétních exportních příležitostí z teritoria
11
11 Služby ZK Prezentační akce v zahraničí katalogové prezentace firem na stánku CzechTrade na veletrzích a výstavách aktivní podpora firmy před její osobní účastí na veletrzích a výstavách (představení nabídky firmy vybraným potenciálním obchodním partnerům a jejich pozvání na veletrh)
12
12 Služby ZK Pro konkrétní informace o těchto službách a podmínkách spolupráce kontaktujte konzultanta CzechTrade ve Vašem regionu: www.czechtrade.cz/info/konzultanti www.czechtrade.cz/info/konzultanti
13
CzechTrade Dittrichova 21, 128 01 Praha 2 Tel.: 224 907 500 Fax: 224 907 503 E-mail: info@czechtrade.cz www.czechtrade.cz DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST.
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.