Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Dotazníkový průzkum ARZ 2014 23. 9. 2014 Petr Chroust
2
Rozrůstající se rodina regionálních značek ARZ
3
První výrobek s regionální značkou jsem viděl……
4
Držitelé značek ve více než 80 % pracují sami nebo jsou firmami s méně než 10 lidmi.
5
Každý z respondentů značku používá v průměru dvěma až třemi způsoby.
6
Od trhů, prodejů ze dvora či ve vlastním obchodě směřují respondenti k sítím malých i větších kamenných obchodů. S e-shopy nejsou spojena velká očekávání.
7
Držitelé značek potřebují zejména zlepšit propagaci a najít nová prodejní místa. X Opačně vyznívají odpovědi na potřebu najít nové dodavatele: spíše nepotřebují.
8
Od ARZ je nejvíce očekávána propagace držitelů značek v novinách a časopisech, na internetu a v televizi.
9
Vliv značky na růst obratu: 3/4 respondentů uvádí, že značka měla pozitivní vliv na obrat, a to průměrně téměř +20 % 1/4 uvedla, že vliv nelze vyčíslit nebo je nulový nikdo neuvedl vliv negativní
10
Připomínky, náměty Globalizace, jak na ní? Zlepšení propagace – celostátně i regionálně Regionální kamenné či internetové obchody x supermarkety Držet kvalitu a prestiž značek = přísná kritéria, přísné komise Důraz na osobní prezentaci výrobků: „příběh“ Obchodní modely, zajímavosti, spolupráce
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.