Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

PŘÍPADOVÁ STUDIE: SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "PŘÍPADOVÁ STUDIE: SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných."— Transkript prezentace:

1

2 PŘÍPADOVÁ STUDIE:

3 SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných služeb. Řídíme se procesním plánem, který pomáhá zjednodušit plánování reklamní kampaně. Díky úzké spolupráci s klientem a znalosti jeho potřeb jsme schopni poskytnout kvalitní služby na nejvyšší úrovni. Díky prvotřídním výkonům našich zaměstnanců poskytujeme špičkové poradenství, podporu a služby našim klientům v mediální oblasti. SLABÉ STRÁNKY MALÁ NÁVŠTĚVNOST NESTABILNÍ PERSONÁL ŠPATNÁ DOSTUPNOST PŘÍLEŽITOSTI NOVĚ ZREKONSTRUOVANÁ RESTAURACE POSÍLENÍ NÁVŠTĚVNOSTI NOVÉ MENU Procesní plán:

4 VÝBĚR PLOCH V LOKALITĚ PRAHA 1 Po zjištění veškerých vstupních informací jsme s klientem společně došli k názoru, že kvůli špatné dostupnosti restaurace je potřeba posílit navigační tabule v blízkosti restaurace v místech se zvýšeným počtem lidí. Informační sloup v Říční ulici u vstupu do KAMPA parku Citylighty na frekventované ulici Na Újezdě, především v Karmelitské ulici

5 ZPĚTNÁ VAZBA Návštěvnost před kampaní Pondělí - Pátek25% Víkend25% Polední menu15% Prázdná restaurace35% Návštěvnost po kampani Pondělí - Pátek35% Víkend30% Polední menu20% Prázdná restaurace15%

6 SHRNUTÍ A NÁVRH DALŠÍCH KROKŮ Cílem navrhované kampaně bylo zvýšit návštěvnost restaurace a posílit její image. Navrhnout kampaň tak, aby veřejnost byla nejen informovaná o znovuotevření nové zrekonstruované restaurace, ale aby byla posílená i navigační směrnice, jak se co nejrychleji do restaurace dostat. Návštěvnost restaurace vzrostla. Byla tak vytvořen tlak na pracovní tým restaurace. Ze zpětné vazby klienta bylo zřejmé, že investice do navržené kampaně byla úspěšná. Spokojenost zákazníků je naší prioritou a i na dále budeme uskutečňovat takové kroky ( jednotlivé kampaně na vánoční večírky, svatby a individuální akce ), abychom zajistili, že návštěvnost restaurace se zvýší nebo si nadále udrží svou dosavadní úroveň. Hlavním cílem je posilovat a budovat dobré jméno společnosti i v dlouhodobém horizontu. Když děláte věci dobře … je to vidět


Stáhnout ppt "PŘÍPADOVÁ STUDIE: SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných."

Podobné prezentace


Reklamy Google