Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Mediální plán
2
Media mix Rozdělení komunikační kampaně do různých mediatypů. Součástí mediamixu bývají televizní reklamy, rádiové reklamy, tiskové a internetové reklamy, outdoorová reklama atp.
3
Mediální plánování Mediální plánování je ta část plánování komunikační (reklamní) kampaně, kde se určí strategie, složky komunikačního mixu, přiřadí se jim potřebný objem investic a určí načasování jejich nasazení. Výstupem mediálního plánování bývá mediaplán. Na základě celkového mediaplánu se rozpracovávají detailní (implementační) plány, kde se komunikační aktivity rozplánují do detailu. Mediální plánování se dnes odehrává zpravidla v mediální agentuře.
4
Mediální plán Mediální plán – označuje plán mediálního nasazení kampaně. Časový rozvrh, v němž budou odvysílány televizní či rozhlasové spoty, otištěna inzerce a vyvěšena venkovní či online reklama, spolu s podrobným rozpisem jednotlivých médií a formátů, uvedením ukazatelů očekávaného reklamního zásahu, ceníkových cen, agenturních provizí, slev od médií a od agentury atd.
5
Mediální plán
6
Podlinková komunikace (BTL)
Podlinková komunikace (BTL – below the line), označení pro nemasové formy komunikace. Charakterizuje je přesnější zacílení cílové skupiny (přímý marketing, reklama v místě prodeje (POS), sales promotion, sampling atd).
7
Nadlinková komunikace (ATL)
Historické označení. Tzv. nadlinková komunikace (ang. above the line alias ATL) je forma marketingové komunikace využívající masmédia (televizi, rádio, internet, tisk, outdoor).
8
Pojmy
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.