Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilBohumil Čech
1
Vyhlášení HITu sezony Východní Moravy Záštita: Rostislav Vondruška Generální ředitel Czech Tourism
2
Soutěžní podmínky Produkt musí být zaměřen na prodej respektive využití infrastruktury cestovního ruchu v turistickém regionu Východní Morava. Produkt musí být spojen s ubytováním nejméně na 2 noci. Pro bodové hodnocení bude započítávána max. délka ubytování 5 nocí. Produkt musí být spojen s nabídkou pro minimálně jednu cílovou skupinu. Produkt musí být obchodovatelný. Obchodovatelnost posoudí hodnoticí komise. Produkt bude nabízen v roce 2011, v případě produktů zaměřených na zimní sezonu může být nabízen od počátku sezony 2010/2011. Produkt nemusí být zacílen pouze na jednu sezónu.
3
Přihlášené subjekty Veřejný sektor Veronica Hostětín MDK Luhačovice Zvonice Soláň NPÚ Kroměříž IC Kroměříž Podnikatelský sektor Hotel Vega Pozlovice Activity park hotel Všemina HP Tronic Zlín Lázně Luhačovice Eurogalaxie Hotel Fontána Luhačovice
4
Hodnotitelé HITu sezony Eva Frindtová, C. O. T. Media s. r. o. Ivan Marek, m-ARK Marketing a reklama, s. r. o. Jindřich Motýl, Motýl Media, s. r. o. Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s. r. o. Zuzana Tučková, FAME UTB ve Zlíně
5
Ceny předávají: Zdeněk Giormani Jindřich Ondruš Eva Frindtová Jiří Pilnáček
6
Ceny předávají: Zdeněk Giormani, Jindřich Ondruš, Eva Frindtová, Jiří Pilnáček.
7
Ceny předávají: Zdeněk Giormani Jindřich Ondruš Eva Frindtová Jiří Pilnáček
8
Ceny předávají: Jindřich Ondruš Ivan Marek Eva Frindtová Jindřich Motýl
9
Ceny předávají: Zdeněk Giormani Jindřich Ondruš Dana Daňová
10
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy děkuje za účast na konferenci
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.