Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilPavla Macháčková
1
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
2
Ochota spolupracovat Existují zábrany ve spolupráci Princip rovnocennosti partnerů Nutnost otevřeného přístupu Nutnost komunikace Proto je nutné, abychom vzájemně dokázali jednoznačně definovat očekávání uvnitř destinace a byli společně schopni navenek prezentovat vize a poselství. V jednotě je síla aneb ve dvou se to lépe táhne!
3
Společný výzkum a sdílení informací
4
Obsah vytvořený návštěvníkem Návštěvník Zákazník Kdo ho ovlivňuje Nutnost jednoty
5
Komunikace se zákazníkem – návštěvníkem
6
Noví konkurenti – udělejme z nich partnery Ekonomie sdílení Ubytovací služby Dopravní služby Stravovací služby Zážitky
7
Turistické karty destinace Různé časové rozmezí 24h/55 €, 48h\65 €, 72h/75 €, 96h/85€ Vstupy do atraktivit (63), hromadná městská doprava včetně lodí, slevy a speciální nabídky (58), mapa města 93,4 % SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK se službami karty 1 155 312 prodaných karet od roku 2004
8
Kupony New Orleans 42 kuponů Snadná změna nabídky Prezentace podniků Výhoda pro návštěvníky
9
Destinační BRAND Upoutání pozornosti Hodnota značky Sdílené hodnoty Personalizace 133/30
10
Je značka všechno? Hodnota Atraktivity Služby Cena Zákazník Obyvatelé Podnikatelé Prostředí
11
Práce se značkou
12
Nabídka místních produktů
13
Můžeme to také zkusit?
14
Spojení se známou značkou
16
Dárkové poukazy / turistická karta MHD Pamětihodnosti Sleva 20-50% (44) Aktivity Sleva 20-50% (9) Obchody Sleva 10-15% (5) Restaurace Sleva 10-20% (6) Varianty 15€/25€/50€/75€ Možnost nabít na prodejně i na vyšší hodnoty
17
CHCE TO HODNĚ ÚSILÍ A ODVAHY! Děkuji za pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.