Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/34.0048 Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/34.0048 Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková."— Transkript prezentace:

1 Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/34.0048 Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková organizace Zavedení přirozených čísel, dělení dvojciferným dělitelem Autor: Mgr.Ivana Popelková VY_32_INOVACE_1_1_3

2 2 VY_32_INOVACE_1_1_3 Zpracovala : Mgr.Ivana Popelková Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr.Ivana Popelková

3 3 Přirozená čísla : N Lze jimi vyjádřit konkrétní počet -osob, -zvířat, - předmětů, …… Př. 1, 2, 798, 4 325 798, …… 1 2 3

4 4 A proto mezi ně nepatří číslo 0

5 5 Přečti čísla : 7 420 005 Sedm milionů čtyři sta dvacet tisíc pět 42 038 700 020 Čtyřicet dva miliard třicet osm milionů sedm set tisíc dvacet

6 6 Zapiš čísla : Sto šest tisíc čtyřicet pět 106 045 Pět miliard šest milionů tři sta pět 5 006 000 305

7 7 Vyřešte následující příklady a zamyslete se nad výsledky : 31 004 : 23 = 24 055 : 17 = 80 556 : 42 = 176 995 : 91 = 111 384 : 56 =

8 8 31 004 : 23 = 13481348 24 055 : 17 = 14151415 80 556 : 42 = 19181918 176 995 : 91 = 19451945 111 384 : 56 = 19891989

9 9 4

10 10 5

11 11 6 1. prezident Československa

12 12 7

13 13 8

14 14 Citace : 1) http://sirmi.ic.cz/lidi5.html (3.2.2012)http://sirmi.ic.cz/lidi5.html 2) http://sirmi.ic.cz/zaba3.htm (3.2.2012)http://sirmi.ic.cz/zaba3.htm 3) http://sirmi.ic.cz/kniha2.html (3.2.2012)http://sirmi.ic.cz/kniha2.html 4) http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Prague_Charles_University.JPG (7.2.2012)http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Prague_Charles_University.JPG 5) http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Jan_Hus_at_the_Stake.jpg (7.2.2012)http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Jan_Hus_at_the_Stake.jpg 6) http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Tom%C3%A1%C5%A1_Garrigue_Masaryk_1925.PNGhttp://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Tom%C3%A1%C5%A1_Garrigue_Masaryk_1925.PNG (8.2.2012) 7) http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Nagasakibomb.jpg (8.2.2012)http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Nagasakibomb.jpg 8) http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:17listopadu89_pomnik_%28detail%29.JPGhttp://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:17listopadu89_pomnik_%28detail%29.JPG (8.2.2012)

15 15 Téma sady: Číselné obory Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Tematický okruh:Přirozená čísla Anotace: Materiál je zaměřený na opakování vybraného učiva. Žák samostatně řeší typové úlohy, kde si ověří svoje dovednosti i vědomosti z jiných oblastí, než je matematika. Autorka: Ivana Popelková Rok vytvoření materiálu: 2012 Název materiálu: Zavedení přirozených čísel, dělení dvojciferným dělitelem Jazyk:čeština Očekávaný výstup: Žák čte a zapisuje „velká“ přirozená čísla, procvičuje dělení dvojciferným dělitelem. Speciální vzděl. potřeby: žádné Klíčová slova: poziční soustava, řády číslic, dělenec, dělitel, podíl Druh učebního materiálu: prezentace Cílová skupina:žák Stupeň a typ vzdělávání:II. stupeň ZŠ, nižší gymnázium Typická věková skupina:11 let Pokyny pro práci s materiálem: Pracovní materiál je určen pro žáky primy gymnázia. Hlavním cílem je, aby žáci samostatně řešili základní typové úlohy v rámci opakování. Materiál je vhodný použít v úvodu hodiny např. jako matematickou rozcvičku. Výsledné podíly lze využít v rámci mezipředmětových vztahů. Řešení úloh se objeví stisknutím klávesy enter.


Stáhnout ppt "Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/34.0048 Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková."

Podobné prezentace


Reklamy Google