Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
10. 10. 2013, Kadaň – Ústecký kraj
2
Praha 18. 6. 2010 Nové logo
3
Praha 18. 6. 2010
5
Destinační agentury ČESKÉ ŠVÝCARSKO o.p.s. Ústecký kraj, NP České Švýcarsko, ZO ČSOP Thilia, Krásná Lípa KRUŠNÉ HORY o.p.s. Ústecký kraj, Svazek obcí v regionu Krušných hor, Obec Klíny, HSR Mostecka, o.s., Emeran Klíny, s.r.o., Nadační fond Obnova Krušnohoří, Klínovecko, o.s. ČESKÉ STŘEDOHOŘÍ o.p.s. Ústecký kraj, Litoměřice, Biskupství litoměřické DOLNÍ POOHŘÍ o.p.s. Ústecký kraj, Kadaň, Žatec, Louny Ve všech 4 Ústecký kraj jako jeden ze zakladatelů V roce 2011 od ÚK celková dotace 3 mil. Kč V roce 2012 od ÚK celková dotace 4 mil. Kč V roce 2013 od ÚK celková dotace 1,7 mil. Kč
6
Turistický portál www.branadocech.czwww.branadocech.cz Základ turistického portálu je klasická databáze více jak 1500 míst, 200 tras a kalendář akcí Databáze pokrývá všechny 4 turistické oblasti, je členěná podle dostupnosti, tipu návštěvníka, jeho preferencí a druhů atraktivit Redakční systém – 370 registrovaných přispěvovatelů Německá a anglická mutace
7
NOVÝ Turistický webový portál www.branadocech.cz www.branadocech.cz Klíčový nástroj pro celou kampaň Rozšiřování obsahu –podpora přispěvovatelů Zapojení komerčních subjektů –Rozšíření o 4. kategorii – SLUŽBY UBYTOVÁNÍ STRAVOVÁNÍ PŮJČOVNY PRŮVODCI, REGIONÁLNÍ PRODUKTY Budování komunity kolem webu Zobrazování obsahu na míru uživatele Podpora návštěvnosti webu –ATL komunikace –Pravidelné kampaně a podpora na internetu
8
Média se zaměřením na turistiku a cestovní ruch Speciální přílohy o domácí turistice a cestování –Přiměřeně velké formáty (1/2 – 1/4) –Přílohy významných médií s vysokým nákladem a dobrým zacílením Mediální kampaň 2013 – Tisk
9
Billboardy Na hlavních tazích - Liberecký, Středočeský, Karlovarský kraj a Praha Mediální kampaň 2013 – Outdoor ČR Citylighty Praha Hlavní nádraží, nádraží Holešovice, nádraží Liberec, lanovka Ještěd Polep autobusů
10
Billboardy Drážďany – vlakové nádraží Mediální kampaň 2013 – Outdoor Sasko Citylighty Drážďany – autobusové zastávky
11
Spolupráce Ústeckého kraje s letištěm Drážďany
12
Tiskoviny 2012 - 2013 Průvodce –20 000 ks Tematické letáky –4x 5 druhů po 20 000 ks Muzea galerie –10 000 ks Tipy na výlet –4x 5 000 ks Reprezentativní kniha o ÚK Brožura Golf Cyklomapy
13
Magazín Ústeckého kraje „Brána“ Inspirace magazínem Saské Švýcarsko a Zážitky – časopis Českého Švýcarska Zastoupení všech oblastí, různých druhů turistických cílů a rekreačních aktivit 3 jazykové mutace (čeština, angličtina, němčina) – celkový náklad 90 000 ks Periodicita 1x ročně Distribuce – kombinovaná Infocentra Firmy, turistické cíle a instituce v turistickém průmyslu Veletrhy cestovního ruchu Elektronická verze v pdf – ke stažení na www
14
Čeho jsme dosáhli – statistické údaje Statistika návštěvnosti hromadných ubytovacích zařízení Ústecký kraj 1. čtvrtletí 2011 růst o 25,1 % 2. čtvrtletí 2011 růst o 10,8 % 3. čtvrtletí 2011 růst o 20,8 % 4. čtvrtletí 2011 růst o 4,9% 1. čtvrtletí 2012 růst o 10,9% 2. čtvrtletí 2012 pokles o 2,1% 3. čtvrtletí 2012 nárůst o 11,6% 4. čtvrtletí 2012 nárůst o 2,9% 1. čtvrtletí 2013 nárůst o 10,1% 2. čtvrtletí 2013 pokles o 3,9% Celkově Česká republika 1. čtvrtletí 2011 růst o 8,5 % Čerpáno ze zdrojů ČSÚ (ubytovací zařízení – minimálně 5 pokojů nebo 10 lůžek) srovnání návštěvnosti se statistikou roku 2010
15
Čeho jsme dosáhli - získaná ocenění Region Tour Brno 2011 Velká cena cestovního ruchu 2010 1. místo Nejlepší turistický portál Veletrh ITEP Plzeň 2011 1. místo mapa 1. místo průvodce 3. místo skládačky Region Tour Brno 2012 Velká cena cestovního ruchu 2011 1. místo Nejlepší jednotná kampaň
16
Další aktivity Výstavní expozice: Veletrhy cestovního ruchu Grafická stěna Roll-Up WEB: Facebook Stránky pro mobilní obsah Aplikace pro smartphones Cestovatelské soutěže Reklamní předměty Geocaching
17
Realizované cíle pro rok 2013 Oslovit nové potenciální návštěvníky z jiných krajů Prodloužit dobu návštěvy Zvýšit u stávajících návštěvníků frekvenci návštěv Přesvědčit lidi z ÚK, aby prioritně cestovali po ÚK - maximální spolupráce veškerých marketingových aktivit mezi ÚK a DA - spolupráce s infocentry ÚK, Saska a Prahy - propojení webů 4 destinací a turistického portálu www.branadocech.czwww.branadocech.cz - užší spolupráce s Czechtourism (web, kampaně, zahraniční zastoupení,…) - vzájemná spolupráce se sousedními kraji a Saskem - zapojování dalších partnerů do destinačních fondů včetně největších firem ÚK - hlavní témata sezóny 2013 : cyklostezka LABE a CHLUMEC 2013
18
Aktivity v roce 2013-2014 Tištěné propagační materiály Presstripy a famtripy – především Slovensko a Německo Roadshow Německo – duben 2013 Internetová kampaň a Mediální plán 2013 Veletrhy 2013 dle plánu + Polsko Veletrhy Regiontour Brno a Holiday Praha v roce 2014 Destinační agentury Zahájení turistické sezóny 2013 Seminář pro průvodce – březen, Pevnost Terezín Prezentace v IC Staroměstské náměstí Praha - červen CHLUMEC 2013 Cyklostezka Labe a otevření nových úseků Projekt Turistika bez hranic Projektové záměry do ROP SZ, OPR LZ, FMP EEL, Cíl 3,…. Příprava na IROP
19
VELETRHY 2013 Vakantie Utrecht 8. 1. 2013 - 13. 1. 2013 Regiontour Brno 17. 1. 2013 - 20. 1. 2013 Reisemarkt Dresden 25. 1. 2013 - 27. 1. 2013 Slovakiatour Bratislava 24. 1. 2013 - 27. 1. 2013 Holiday World Praha 7. 2. 2013 - 10. 2. 2013 Reisen Hamburk 6. 2. 2013 - 10. 2. 2013 F.RE.E. Mnichov 20. 2. 2013 - 24. 2. 2013 ITB Berlín 6. 3. 2013 - 10. 3. 2013 MITT Moskva 20. 3. 2013 - 23. 3. 2013 WTM Londýn 4. 11. 2013 - 7. 11. 2013 TC Lipsko 20. 11. 2013 - 24. 11. 2013
20
Ing. Radek Vonka Děkuji za pozornost!
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.