Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
1
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová
2
ZNOVÍN ZNOJMO, a. s. Historie Název – vznik Produkce Výrobní střediska + administrativa Ležácké sklepy Odběratelé
3
Historie
4
Název a logo
5
Produkce 2015 zpracováno 4,427.350 kg hroznů 2015 vyrobeno 4,658.000 ks balení
6
Výrobní střediska Šatov Přímětice Jaroslavice
7
Ležácké sklepy Strachotice Sedlešovice Rücker Loucký klášter
8
Odběratelé Tuzemský trh: 98,5% Export 1,5% Velkoobchody 21% Obchodní řetězce 32% Vinotéky 7% Gastronomie 6% Ostatní 34%
9
Marketingový mix Znovínu
11
2. CENA - Nákladově orientovaná tvorba cen - Přihlédnutí k cenám konkurence
12
3. MÍSTO – DISTRIBUČNÍ KANÁLY - Vlastní prodejny - Distribuční centra - E-shop - Zásilková služba - Rozvážková služba - Privátní boxy - Vinotéky - Gastronomie - Velkoobchody
13
4. PROMOTION – PROPAGACE – MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE 4. 1. Reklama - Tištěná reklama (místní periodika pro místní akce, podpora značky – celorepublikové a odborné časopisy a noviny) - Spoty v rádiu (ne TV) – jen propagace místních akcí - Katalog vín, služeb a informací - Letáky, brožury - Etiketa na lahvi - Logo
14
4. 2. Podpora prodeje - Ochutnávky - Bonusy pro aktivní zákazníky - Pozornosti stálým zákazníkům - Účast na Putování po vinicích/sklepích - Vinařský turistický program
15
Putování po vinicích Termín konání: květen Pro aktivní odběratele znovínských vín Návštěvy viničních tratí ve Znojemské vinařské podoblasti Večerní degustace vín v Louckém klášteře Aukce vín
16
Putování po archivních sklepích Termín konání: říjen/listopad Pro aktivní odběratele znovínských vín Návštěvy vinných sklepů Večerní degustace vín v Louckém klášteře
17
Putování - statistika
18
Vinařský turistický program rok vzniku 1997 PROČ? Součásti: 1. Vinice Šobes, Podmolí 2. Staré vinice, Havraníky 3. Křížový sklep ve Znojmě – Příměticích 4. Loucký klášter ve Znojmě 5. Moravský sklípek v Šatově 6. Ochutnávky ve Znojemském podzemí 7. Tematické putování
19
1. Vinice Šobes, Podmolí
20
2. Staré vinice, Havraníky
21
3. Křížový sklep - Přímětice
22
4. Loucký klášter Návštěvnické centrum Obrazová galerie Štukové sály Vinařsko-bednářské muzeum Sklep Prodejny vín
23
5. Moravský sklípek v Šatově
24
6. Ochutnávky ve Znojemském podzemí
25
7. Tematické putování
26
4. 3. Veletrhy a výstavy 4. 4. Public relations - Snaha udržet si dobré vztahy se zákazníky - 2x ročně Katalog vín, služeb a informací - Tiskové konference - Výroční zpráva - Sbírka uměleckých děl s tématikou vína a vinařství – spolupráce s malíři a novináři - Sponzoring - Podpora sportovních akcí – TJ Tatran Šatov, Znovín Cup, Den Znovín walkingu, certifikace Cyklisté vítáni
27
4. 5. Osobní prodej - Podnikové prodejny - Distribuční centra - Osobní prodej přímo při ochutnávkách
28
4. 6. Přímý marketing - Firemní databáze – aktivní zákazníky zveme na akce - Direct mail - Společnost přátel dobrých vín 4. 7. Internet - www.znovin.cz + eshop www.znovin.cz - Facebook, YouTube
29
Děkuji za pozornost a přeji příjemné chvíle ve společnosti našich vín. www.znovin.cz
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.