Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMatyáš Jaroslav Mašek
1
Produkt Klasifikace produktů
2
Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží
3
Klasifikace výrobků Trvanlivost a hmotná podstata Netrvanlivé zboží Trvanlivé zboží Služby
4
Klasifikace spotřebního zboží Zboží denní / časté potřeby Zboží občasné / dlouhodobé spotřeby Homogenní Heterogenní Luxusní zboží Speciality Neznámé a mimořádné zboží
5
Klasifikace průmyslového zboží Kapitálové investice Základní prostředky Materiál a polotovary Předměty postupné spotřeby Nevýrobní produkty Součástky a zpracované materiály Suroviny Služby: obchodní, pomocné a materiální
6
Výrobkový mix - sortiment Šířka výrobkového mixu Délka výrobkového mixu Hloubka výrobkového mixu Složení (konzistence) výrobkového mixu
7
Výrobková řada Prodej a zisk Profil trhu Délka Rozpínání Zahušťování Modernizace Atraktivnost Proklešťování
8
Služby
9
Produkt Hmotné zboží Hmotný produkt se službou Hybrid Služba s hmotným produktem Čistá služba
10
Specifika služeb Nehmotný produkt Neoddělitelné od poskytovatele Proměnlivé Pomíjivé
11
Marketingové strategie při poskytování služeb (další P) Lidé (People) Materializovaná průkaznost (Physical evidence) Procesy (Process) Balíčky služeb (Packaging)
12
Typy marketingu ve službách Vnitřní marketing Vnější marketing Marketing spolupráce
13
Konkurenční odlišení Nabídka Inovované vlastnosti Primární soubor služeb Sekundární služby Image Kvalita služeb
14
Očekávání spotřebitele Konkrétní jakost Posuzování jakosti Vnější komunikace Vnímání služby
15
Kritéria pro posuzování kvality služeb Dostupnost Ochota Důvěryhodnost Přístup Materializace
16
Děkuji Vám za pozornost a za spolupráci Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ http://info.sks.cz/users/jo/ Nebo www.sks.cz stránky učitelůwww.sks.cz © Radka Johnová, 2010
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.