Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilŠtěpán Rohla
1
V této práci jsme se zaměřili na použití buzoly a azimutu v praxi. Ověřili jsme si také znalost trigonometrie, kterou jsme probírali v druhém ročníku. Na ukázku jsme vypracovali tyto příklady: 1. měření výšky GJŠ 2. vzdálenost GJŠ od jídelny (vzdušnou čarou)
2
1.Měření výšky GJŠ 1. Úhloměrem jsme si změřili úhel pohledu na střechu gymnázia ze vzdálenosti 7m od budovy školy. Došli jsme k výsledku 65 °. Změřené údaje jsme zapsali do sinové věty:
4
2.Vzdálenost GJŠ od jídelny (vzdušnou čarou) Změřili jsme si vzdálenost GJŠ od značky, která svírá pravý úhel mezi školou a jídelnou. Buzolou jsme si změřili azimut nejprve ke jmenované značce a potom k jídelně, azimuty jsme odečetli a získali jsme výsledný úhel 52 °. Po dopočítání všech úhlů jsme použili na výpočet úhel 38°, který je svírán u jídelny mezi naší školou a dopr. značkou.
8
Na projektu pracovali : Michaela Lenochová Martin Chalupa Filip Váhala Jan Kučera
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.