Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Média-Kampaně Zasedání RV ČPS 28.11.010 Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Média-Kampaně Zasedání RV ČPS 28.11.010 Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč."— Transkript prezentace:

1 Média-Kampaně Zasedání RV ČPS 28.11.010 Praha

2 Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč někdo dělá kontroverzní reklamu? ● Jak fungují média, jak fungují novináři

3 Tisková Zpráva ● Základní, formalizovaný komunikační kanál s médii ● Ideální je, když jí média převezmou beze změn ● Kdy vydávat TZ ? Nadpis TZ

4 Mailing list ● Seznam novinářů, kterým TZ posílám, je velmi cenný ● Obsah, jak ho vytvořit ● Typy novinářů- deník X týdeník ● „monopol čtk“ ● Osobní známost,

5 Tisková konference Zásady: ● Proč jí svolávám? Co jim nabídnu? TZ, Kdy, Kde, kouzelná čtk nástěnka, zajímaví hosté ● Jaké jsou přínosy dobré Tiskové konference ● Kancelářová konference- dobrá alternativa

6 Kampaň ● Soustředěné, koordinované úsilí s cílem sdělit co nejvíce lidem message, nebo změnit jejich postoj ● Cílová skupina, obsah -message-grafika-aktivity ● Kampaň je skupinová aktivita ● Message, kreativita, produkce – je to hodně o plánu

7 okruhy/experti/message /příležitosti A novinář volá Pirátům.... ● Svoboda internetu, informací: ACTA, OSA ● Legalizace marihuany ● Přímá demokracie ● Svoboda slova, shromažďování ●...List expertů...

8 Obecné zásady ● PR je založeno na osobních vztazích ● Je založeno na principu výměného obchodu ● S novináři Musíme být vždy zadobře

9 Mediální plán- základní dokument


Stáhnout ppt "Média-Kampaně Zasedání RV ČPS 28.11.010 Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč."

Podobné prezentace


Reklamy Google