Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilIva Černá
1
Distribuce umění a kulturního dědictví
2
Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace Dostupnost (doprava) a působnost (místní, národní, celosvětová – z hlediska významu) Putovní výstavy a zápůjčky Výstavy mimo prostory instituce Publikace Elektronické zpřístupnění kulturního dědictví
3
Místo – hlavní budova a pobočky Fyzická přístupnost Časová přístupnost Atraktivita Historická sídla Reprezentativní budovy Průmyslové stavby Atmosféra Vybavení
4
Externí faktory Architektura Génius loci Okolí Centrum města Park Prostor před muzeem
5
Interní faktory Návštěvnost Mikroklima Přeplněnost Vstup a vstupní hala Chodby Schodiště Výtahy Sály a jejich uspořádání Osvětlení Orientační systém Technické zázemí
6
Pobočky Putovní výstavy a zápůjčky Publicita Reciprocita Obohacení nabídky organizace
7
Výstavy mimo prostory organizace Reprezentativní prostory státních institucí Prostory komerčních firem Prostory kulturních institucí Autobus Vlak
8
Programy Speciální programy Pořádání konferencí Účast odborníků z institucí na konferencích a seminářích Veřejná vystoupení Články v odborném tisku Texty popularizující odborná témata ve společenských časopisech Univerzity třetího věku Audiovizuální materiály na nekomerční bázi výukové Komerční AV materiály K reklamním účelům pro informační centra a cestovní kanceláře Prodávány jako suvenýry na památku
9
Publikace Knihy Katalogy Průvodce Brožury Výroční zprávy Hry Návody
10
Elektronická distribuce kulturního dědictví Virtuální prohlídka Impuls k návštěvě Propagace Informace
11
E-shop Prodej Suvenýrů Audiovizuálních programů Průvodců Publikací Katalogů Audioprůvodců stažení
12
Primární trh Přímý prodej z ateliéru Dílo na zakázku Prodej prostřednictvím zprostředkovatele Prodejní galerie Umělecký agent Prodej obchodníkům s uměním, kteří se na určitou dobu stávají vlastníky díla
13
Sekundární trh Prodejní galerie Zprostředkovatelé Obchodníci s uměním Aukční společnosti Soukromí sběratelé Firmy Muzea a galerie tvorba a doplnění sbírek obměna exponátů Stát výzdoba reprezentativních prostor nákup pro státní muzea nebo galerie
14
Distribuční řetěz, subjekty Umělci Zprostředkovatelé aukční síně odborníci znalci umění galeristé internet Poptávající individuální firemní muzea a galerie stát
15
Aukce Formálně je nutné zajistit a zveřejnit: Kontaktní osoby včetně spojení na ně Termíny výkupu Termín prohlídky dražených děl Termín konání aukce Místo konání aukce Vydat aukční katalog
16
Na trhu s uměním jsou nabízena Dispoziční práva Práva prohlížet si
17
Distribuce prostřednictvím veletrhů Veletrhy jsou samostatným tématem marketingové komunikace
18
Distribuce …v obecném marketingu
19
Funkce distribuce Objednání Dodání Informace Propagace Jednání Financování Hodnocení rizik Skladování Platební funkce Přesun vlastnictví
20
Distribuční cesta ke spotřebiteli Výrobce Obchodní zástupce Velkoobchod Obchodní zástupce Maloobchod Spotřebitel
21
Distribuční cesta B2B Výrobce Prodejní zástupce výrobce Průmyslový distributor Obchodní zástupce Zákazníci (odběratelé)
22
Služby distribučních cest Velikost balení / zakázky Čekací doba Prostorová dostupnost Rozmanitost a šíře sortimentu Doplňkové služby
23
Cíle distribučních cest podle charakteristiky produktu Produkty podléhající zkáze Trvanlivé produkty Objemné produkty (materiál, suroviny) Nestandardní produkty (strojní zařízení) Drahé / luxusní produkty Konkurence Zákony
24
Distribuční strategie Výhradní distribuce Výběrová distribuce Intenzivní distribuce
25
Podmínky a míra zodpovědnosti Cenová politika Podmínky prodeje Platební podmínky Záruky výrobce Práva distributora Vzájemné služby Vzájemná odpovědnost
26
Hodnocení alternativ Kritéria ekonomická Kritéria řízení Z hlediska přizpůsobivosti
27
Management distribuce Výběr členů distribuční cesty Školení a výcvik Motivace Hodnocení
28
Motivace Nátlak Prémie Právní vymáhání Expertní vliv Ručitelský vliv Sankce Partnerské vztahy
29
Přidaná hodnota v distribuční cestě vysoká Přidaná hodnota v distribuční cestě nízká Růst trhu nízkýUvedení na trhPokles Růst trhu vysokýRůstZralost
30
Role firem v distribučním systému Zasvěcenci Zápasníci Komplementáři Procházející Vnější inovátoři
31
Distribuce Z pohledu maloobchodu
32
Atmosféra prodeje Cílový trh Smysly Zrak Čich Sluch Hmat Chuť
33
Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ http://info.sks.cz/users/jo/ Nebo www.sks.cz stránky učitelůwww.sks.cz © Radka Johnová, 2015
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.