Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilJán Švec
1
Distribuce umění a kulturního dědictví
2
Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace Dostupnost (doprava) a působnost (místní, národní, celosvětová – z hlediska významu) Putovní výstavy a zápůjčky Výstavy mimo prostory instituce Publikace Elektronické zpřístupnění kulturního dědictví
3
Místo – hlavní budova a pobočky Fyzická přístupnost Časová přístupnost Atraktivita Historická sídla Reprezentativní budovy Průmyslové stavby Atmosféra Vybavení
4
Externí faktory Architektura Génius loci Okolí Centrum města Park Prostor před muzeem
5
Interní faktory Návštěvnost Mikroklima Přeplněnost Vstup a vstupní hala Chodby Schodiště Výtahy Sály a jejich uspořádání Osvětlení Orientační systém Technické zázemí
6
Pobočky Putovní výstavy a zápůjčky Publicita Reciprocita Obohacení nabídky organizace
7
Výstavy mimo prostory organizace Reprezentativní prostory státních institucí Prostory komerčních firem Prostory kulturních institucí Autobus Vlak
8
Programy Speciální programy Pořádání konferencí Účast odborníků z institucí na konferencích a seminářích Veřejná vystoupení Články v odborném tisku Texty popularizující odborná témata ve společenských časopisech Univerzity třetího věku Audiovizuální materiály na nekomerční bázi výukové Komerční AV materiály K reklamním účelům pro informační centra a cestovní kanceláře Prodávány jako suvenýry na památku
9
Publikace Knihy Katalogy Průvodce Brožury Výroční zprávy Hry Návody
10
Elektronická distribuce kulturního dědictví Virtuální prohlídka Impuls k návštěvě Propagace Informace
11
E-shop Prodej Suvenýrů Audiovizuálních programů Průvodců Publikací Katalogů Audioprůvodců stažení
12
Primární trh Přímý prodej z ateliéru Dílo na zakázku Prodej prostřednictvím zprostředkovatele Prodejní galerie Umělecký agent Prodej obchodníkům s uměním, kteří se na určitou dobu stávají vlastníky díla
13
Sekundární trh Prodejní galerie Zprostředkovatelé Obchodníci s uměním Aukční společnosti Soukromí sběratelé Firmy Muzea a galerie tvorba a doplnění sbírek obměna exponátů Stát výzdoba reprezentativních prostor nákup pro státní muzea nebo galerie
14
Distribuční řetěz, subjekty Umělci Zprostředkovatelé aukční síně odborníci znalci umění galeristé internet Poptávající individuální firemní muzea a galerie stát
15
Aukce Formálně je nutné zajistit a zveřejnit: Kontaktní osoby včetně spojení na ně Termíny výkupu Termín prohlídky dražených děl Termín konání aukce Místo konání aukce Vydat aukční katalog
16
Na trhu s uměním jsou nabízena Dispoziční práva Práva prohlížet si
17
Distribuce prostřednictvím veletrhů Veletrhy jsou samostatným tématem marketingové komunikace
18
Děkuji Vám za pozornost Celý text najdete na http://info.sks.cz/users/jo/ http://info.sks.cz/users/jo/ Odkaz: Přednášky pro VŠE a FF UK Arts_9_Distribuce Nebo www.sks.cz stránky učitelůwww.sks.cz © Radka Johnová, 2007
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.