Stáhnout prezentaci
Prezentace se nahrává, počkejte prosím
ZveřejnilMarcel Matoušek
1
NÁZEV ŠKOLY : Gymnázium Lovosice, Sady pionýrů 600/6 ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.5.00/34.1073 NÁZEV MATERIÁLU : VY_32_INOVACE_3B_06_Nature 2 TÉMA SADY : Anglický jazyk ROČNÍK : 3., 4. ročník/septima, oktáva DATUM VZNIKU : březen 2013 AUTOR : Mgr. Petra Dušánková
2
ANOTACE Materiál je určen pro přípravu žáků k ústní maturitní zkoušce z anglického jazyka. Žáci si osvojí slovní zásobu a fráze týkající se tématu Nature (příroda – zvířata a rostliny). V části Animals nejprve žáci tvoří zvířecí „rodiny“ z nabídnuté slovní zásoby (řešení na snímku 5), přiřazují živočichy do skupin ryb, savců, hmyz, plazů, ptáků (řešení na snímku 7), dále překládají názvy živočichů do češtiny a spojují s obrázky (řešení na snímku 9) a nakonec k nabídnutým částem těla hledají příklady živočichů (řešení na následujícím snímku) V části Plants pracují se slovníky a hledají příklady stromů, lesních plodů, květin, obilovin (řešení na snímku 13) Na závěr si v krátkém testu ověří slovní zásobu podle obrázků (max.10 bodů – řešení na snímku 16) Časová náročnost – 45 minut.
3
NATURE 2
4
ANIMALS FIND 10 ANIMAL FAMILIES: Cow, he-goat, cock, piglet, duckling, gander, horse, sheep, ram, kid, ox, tom-cat, sow, mare, hen, kitten, bitch, lamb, drake, goose, Puss in Boots, shepherd, bull, foal, pig, puppy, she-goat, chicken, duck, gosling, cat, dog, calf, Donald
5
1.Cow – bull – calf – ox 2.She-goat – he-goat – kid 3.Sheep – ram – lamb – shepherd 4.Bitch – dog – puppy 5.Cat – tom-cat – kitten – Puss in the Boots 6.Hen – cock – chicken 7.Sow – pig – piglet 8.Duck – drake – duckling – Donald 9.Goose – gander – gosling 10.Mare – horse – foal
6
MATCH THE ANIMALS TO THE GROUPS THEY BELONG TO: Donkey, pigeon, ladybird, hedgehog, rat, shark, owl, viper, badger, hawk, crow, flea, horse-fly, tortoise, vulture, grasshopper, mole, nightingale, python, maybeetle, hare, trout, pheasant, eel, pike, lizard, FISH MAMMALS INSECTS REPTILES (AMPHIBIANS) BIRDS
7
Fish – shark, trout, eel, pike Mammals – donkey, hedgehog, rat, badger, mole, hare Insects – ladybird, flea, horse-fly, grasshopper, maybeetle Reptiles – viper, tortoise, lizard, python Birds – pigeon, owl, hawk, crow, vulture, nightingale, pheasant
8
TRANSLATE AND MATCH WITH THE PICTURES IF POSSIBLE Tit chamois snail crab earthworm falcon caterpillar dragonfly tick firefly magpie skylark seagull stag buck octopus jelly fish shrimp louse
9
Tit – sýkorka Chamois – kamzík Snail – hlemýžď Crab – krab Earthworm – žížala Falcon – sokol Caterpillar – housenka Dragonfly – vážka Tick – klíště Firefly – světluška Magpie – vlaštovka Skylark – skřivan Seagull – racek Stag – jelen Buck – srnec Octopus – chobotnice Jelly fish – medúza Shrimp – kreveta Louse (pl. lice) - veš
10
WHICH ANIMALS HAVE THE FOLLOWING PARTS OF A BODY? GIVE 1-2 EXAMPLES: claw hoof trunk tail fur horn antlers feathers
11
WHICH ANIMALS HAVE THE FOLLOWING PARTS OF A BODY? claw e.g. tigers, lion hoof horses, zebras trunk elephants tail foxes, beavers fur bears, linxes horn rhinos, bulls antlers reindeers, elks feathersostriches, peacocks
12
PLANTS USE YOUR DICTIONARIES TO GIVE EXAMPLES: 1.Trees – coniferous/ leafy 2.Berries – 3.Flowers – 4.Grains –
13
1.Trees – coniferous – fir, spruce, pine, yew, larch leafy – oak, maple, linden, willow, chestnut, hazel, birch 2. Berries – strawberry, raspberry, blackberry, blueberry, cranberry, gooseberry, currant 3. Flowers – rose, tulip, dandelion, poppy, daffodil, primrose, lily-of-the-valley, violet, daisy, carnation 4. Grains – wheat, rye, barley, oats, maize
14
VOCABULARY TEST: 10 POINTS 1.2.3. 4.5.6.
15
7.8.9. 10.
16
Solution: 1. octopus2. stag3. gooseberry 4. pine5. dandelion6. ladybird 7. donkey8. viper9. owl 10. chestnut
17
Zdroje: Ilustrace www.office.microsoft.comwww.office.microsoft.com
Podobné prezentace
© 2024 SlidePlayer.cz Inc.
All rights reserved.