1.+2. Den / 1.+2. Tag. 1. Den / 1. Tag Das erste Treffen am Bahnhof. První setkání na nádraží. Alle waren in einer guten Stimmung. Všichni byli v dobré.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová Datum vytvoření:
Advertisements

Materiál je v souladu s ŠVP ZŠ Vrbno pod Pradědem
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Exkursion in München.
Digitální učební materiál
Název Předložky se 3. pádem Předmět, ročník Německý jazyk, kvarta
Konverzace v německém jazyce Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Stadtverkehr - Verkehrsmittel
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět:Německý jazyk Ročník:4.
BIENE MAJA Biene Maja.
Předložky se 3.pádem Německý jazyk Mgr. Monika Bartíková
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_06 Název materiálu:Slaný – meine Stadt Tematická oblast:Německý jazyk 2. ročník Anotace:Prezentace seznamuje.
Präpositionen Předložky. Auf – na ( vodorovné ploše ) der Tisch Auf Wo – kde 3. pád auf dem Tisch na stole auf einem Tisch na nějakém stole auf meinem.
Die schönsten Städte Deutschlands
9. LEKCE (9. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Berlin Autor: Mgr.Kostiuková Natalia.
2. LEKCE (2. TÝDEN) Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Insitute of Technology And Business In České Budějovice.
Das Schlesische Gymnasium Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Dana Pavelková. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Wie waren deine Ferien in diesem Jahr?
Poděkování sponzorům Vielen Dank an die Sponsoren! Organizátoři a účastníci projektu „Mosty partnerství Ostrava – Cadenberge 2012“ děkují za podporu.
Max Brod ( Ve středu 26. ledna 2011 byla odhalena pamětní deska spisovatele Maxe Broda na jeho rodném domě v Haštalské ulici 25 na pražském Starém Městě.
Lektion 1 Warum ich Deutsch lerne? (cvičební materiál) (cvičební materiál) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Eva Pospíšilová.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Miroslava Cenková NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_20 Město TEMA:My a svět kolem nás ČÍSLO.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_11_Schule_in_Deutschland TEMA:My a svět.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
S CHRITTE 2 L EKTION 9 M ODALVERBEN MÜSSEN DÜRFEN Autor: Mgr.Marcela Smutková.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Tschechien – Schulsystem Autor: Mgr. Kostiuková N.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_161 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Berlin - Bilder Autor: Ing. Vladimíra Brumková.
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_02 Schulsystem in der BRD TEMA:Reálie.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
Postup při čtení německého textu Důraz je kladen na správnou výslovnost.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
3.A, Gymnázium Šternberk, Er reiste in die Tschechische Republik seit Er besuchte Karlsbad, Teplice und Marienbad. Er liebte Karlsbad.
Digitální učební materiál
S CHRITTE 2 L EKTION 9 I N DER FREMDEN S TADT Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_4_INOVACE_NEJ2 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematický.
Němčina pro řemesla a služby Deutsch für deinen Job Reise nach München Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Lucie Břicháčková.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Einheit 1, 3. pád Mgr. Radka Pospíchalová. 3. pád podstatných jmen (člen určitý) 1. pád rod mužský der Baum rod ženský die Küche rod střední das Bild.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_156 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ilona Šolcová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_NEMCINA_RECOVE_DOVEDNOSTI_17.
P RAG - DIE H AUPTSTADT T SCHECHIENS PhDr.Taťána Tonová.
U MWELTSCHUTZ PhDr Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.18 Číslo projektu:
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
Projekt : „EU peníze školám“ - OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.4.00/
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SŠ a VOŠ České Budějovice Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední škola a.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_05 Geschichte Deutschlands TEMA:Reálie.
U NSERE PARTNERSCHULE IN BAD E SSEN PhDr. Taťána Tonová.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_03_STOLPERS.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_34_Německý jazyk_věty jednoduché_souvětí Číslo.
Die Schweiz - Geschichte
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Konjugation der Hilfsverben
ČASOVÉ ÚDAJE.
Němčina pro jazykové školy nově 1
Doplňování členů do textu
Préteritum pomocných sloves
Temporalsätze VEDLEJŠÍ VĚTY ČASOVÉ Mgr. Alena Písaříková.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Tschechien – Schulsystem
KEUKENHOF, Niederlande
Vyšší odborná a Střední průmyslová škola elektrotechnická Olomouc
Kunst und Kultur in Tschechien
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

1.+2. Den / Tag

1. Den / 1. Tag Das erste Treffen am Bahnhof. První setkání na nádraží. Alle waren in einer guten Stimmung. Všichni byli v dobré náladě.

2. Den / 2. Tag Kennenlernspiele Seznamovací hry

Stadtrundgang / Prohlídka města Die Kirche „zum Heiligen Geist“ wird mit EU Mitteln renoviert. Kostel „Svatého Ducha“ je po rekonstrukci z fondů EU. Der erste Panzer der bei der Befreiung in die Stadt einfuhr. První tank, který vjel při osvobození Ostravy do města.

Halda Ema Blick über die Stadt Ostrava. Rozhled na celé město Ostrava. Schmetterling Motýl Die Halde Ema ist ein Abraumberg aus dem Kohlebergbau, der vor 50 Jahren in Brand geraten ist. Halda Emma je hora z odpadu z uhelného průmyslu, který zachvátily plameny před 50 lety.

TAG 3 / DEN 3.

GRUBE MICHAL / DŮL MICHAL Der Tag begann mit dem Besuch der Grube Michal und wir lernten viel über den Bergbau. Der Tag begann mit dem Besuch der Grube Michal und wir lernten viel über den Bergbau. T ř etí den jsme zahájili návšt ě vou Dolu Michal a dozv ě d ě li se spoustu o hornictví. T ř etí den jsme zahájili návšt ě vou Dolu Michal a dozv ě d ě li se spoustu o hornictví.

FEUERWEHRMUSEUM / HASIČSKÉ MUZEUM Dort hatten wir viel Spa β. Dort hatten wir viel Spa β. V hasi č ském muzeu jsme si to také velmi u ž ili. V hasi č ském muzeu jsme si to také velmi u ž ili.

SPIELZEUGMUSEUM / MUZEUM HRAČEK Am Ende besuchten wir das Spielzeugmuseum im Zentrum von Ostrava. Am Ende besuchten wir das Spielzeugmuseum im Zentrum von Ostrava. Den jsme nakonec zakon č ili návšt ě vou muzea hra č ek v centru Ostravy. Den jsme nakonec zakon č ili návšt ě vou muzea hra č ek v centru Ostravy.

Das Hutmuseum Nový Jičín- Muzeum klobouků Nový Jičín Die in der Stadt Nový Jičín ist seit mehreren Jahrhunderten für ihre Hutmacher-Zunft bekannt. Noch heute stellt das Unternehmen Tonak Hüte verschiedenster Art her. Im Hutmuseum konnten wir die Entwicklung der Hutmode über mehrere Jahrhunderte verfolgen und im Ausstellungsraum durften wir Hüte anprobieren. Město je známé po staletí svými klobouky. V muzeu klobouků jsme mohli sledovat vývoj klobouků a také si je vyzkoušet.

Das Gebäude- Stavba

Foto mit Laudon- fotka s Laudonem Am Schluss stand eine Figur von Gen.Laudon bereit, mit der man per Selbstauslöser Fotos machen konnte. Na konci stála figurína gen. Laudona, se kterou jsme si mohli udělat fotografii.

Der zweite Teil des Museums Druhá část muzea

Die Stärkung danach- Poté také posílení Man konnte auswählen zwischen Hänchenschnitzel, Hamburger und Backcamenbert Mohli jsme si vybrat mezi řízkem, hamburgerem a smaženým sýrem.

5. Tag 5.Den Pustevny

Wir sind mit der Seilbahn auf Pustevny gefahren und hatten von dort aus eine schöne Aussicht. Jeli jsme lanovkou na Pustevny a měli jsme krásný výhled na krajinu.

Wir sind gewandert und konnten bis in die Slowakei sehen. Procházeli jsme se a mohli jsme vidět Slovenské hory.

Nach der Wanderung hatten wir Hunger und aβen in einer Berghütte. Po túře jsme měli hlad a tak jsme se najedli v horské chatě.

6. Tag – 6. den Pharmazeuthischer Unterricht & Große Welt der Technik Výuka ve farmaceutické laboratoři -výroba mastí & Velký svět techniky v Dolní oblasti Vítkovice

Nach einer kurzen Einweisung fingen wir an in kleinen Gruppen Handcreme herzustellen. Po krátké přednášce jsme začali v malých skupinách vyrábět krém na ruce.

Bei dem Vermischen der Stoffe musste man sehr genau sein. Ve směsi musí být přesný počet materiálů.

Am Nachmittag gingen wir zur Großen Welt der Technik in Vitkovice. Odpoledne jsme šli do Velkého světa techniky v Dolní oblasti Vítkovic.

Dort gab es viele interaktive Ausstellungen. Zde bylo mnoho zajímavých exponátu.

FEIERLICHKEITEN ZUM 10. JUBILÄUM DER PARTNERSCHAFTSBRÜCKE CADENBERGE - OSTRAVA / OSLAVA 10. JUBILEA MOSTŮ PARTNERSTVÍ OSTRAVA - CADENBERGE Der Tag begann mit einer Präsentation über die vergangenen 10 Jahre. Tento den jsme zahájili prezentací, která shrnovala posledních 10 let.

EMPFANG IM RATHAUS SLAVNOSTNÍ PŘIJETÍ NA RADNICI Danach wurden wir vom Bürgermeister herzlich im Rathaus in Vítkovice empfangen. A potom jsme byli srdečně přijati panem starostou na radnici ve Vítkovicích.

EIN ANDENKEN AN DIE LETZTEN 10 JAHRE UNSERER PARTNERSCHAFT / PŘIPOMENUTÍ POSLEDNÍCH 10 LET NAŠEHO PARTNERSTVÍ

In Gruppen erstellten wir Präsentationen zu den einzelnen Tagen des Austausches. Ve skupinkách jsme vypracovávali prezentaci týkající se jednotlivých dnů výměnného pobytu.

Nachmittags hatten wir alle viel Spaß beim Bowling. Odpoledne jsme si společně užili mnoho zábavy při bowlingu.

In der Schule überarbeiteten wir unsere Präsentationen und wählten Bilder für das Fotobuch aus. Přepracovávali jsme naše prezentace a taky jsme vybírali fotky pro naši fotoknihu.

In den letzten 10 Tagen hatten wir eine Menge Spaß und haben viele Erfahrungen gesammelt. Unsere Gastgeschwister und deren Familien nahmen uns sehr herzlich auf. Wir freuen uns schon auf den Gegenbesuch im September. Za posledních 10 dní jsme si užili mnoho zábavy a nasbírali jsme mnoho zkušeností. Naši hostitelé a jejich rodiny nás přijali velice srdečně a my už se těšíme na naši vzájemnou návštěvu v září.