Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Německý jazyk Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Advertisements

Jméno autora: Mgr. Jana Vrbová Datum vytvoření:
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Německý jazyk Školní rok: 2010 Jméno učitele: Mgr. Kateřina Vlachová
Verben im Präsens.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Délka trvání:10 minut Ročník:7.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Komm zu einer Party! ů.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zentrum der Stadt die Karte Rožnov pod Radhoštěm.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Materiál je v souladu s ŠVP ZŠ Vrbno pod Pradědem
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Tato výuková prezentace.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
T AG DER N ACHBARSPRACHEN D EN JAZYKŮ SOUSEDŮ 2014 MŠ K LÍČEK N OVÝ B OR.
Programm A Lagune 2. Wiederholung der Fürwörter im Fall Ordnen Sie nach der richtigen Reihenfolge: ihm, mir, ihnen, uns, dir, euch,
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Die schönsten Städte Deutschlands
VY_32_INOVACE_4C3 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Eliška Ducháčová Wir üben deutsche Grammatik PASSIV.
Jonas práce s textem pro 3.ročník. Co o něm umíš říci? Wie heißt er? Ist er groß? Was hat er? Jonas Wie ist der Ball? Wie ist die Katze? Wie heißt sie?
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ35 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Schritte 2 Lektion 13 Kleidung Autor: Ing. XY.
D EUTSCHE K ÜCHE PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_2.NJ.15 Číslo.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_113  Licence: CC BY-NC-SA 3.0 
S CHRITTE 2 L EKTION 9 M ODALVERBEN MÜSSEN DÜRFEN Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Předložky se 3. a 4. pádem VY_32_INOVACE_02-16 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09C_02 Schulsystem in der BRD TEMA:Reálie.
DEUTSCH MIT MAX 2 LEKTION 1. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_157 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Das Wetter VY_32_INOVACE_02-23 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_31_NJ9_Wiederholungstest 5/II TÉMA: Wiederholungstest ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_1_PIT_18_IM_RESTAURANT.
Digitální učební materiál
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr.Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_22_NJ8_ AZ-kvíz,vyber odpověď TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Menschen und Häuser TémaWerkstatt.
S CHRITTE 2 L EKTION 9 I N DER FREMDEN S TADT Autor: Mgr.Marcela Smutková.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Martina Simonová Název materiálu:
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Ing. Jitka Ryplová AUTOR: Ing. Jitka Ryplová VY_32_INOVACE_NJ,9_06_WIR.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_32_NJ7_ Wiederholungstest 3/I TÉMA: Wiederholung ČÍSLO PROJEKTU:
S CHRITTE 2 L EKTION 11 I N DER S TADT UNTERWEGS Autor: Mgr.Marcela Smutková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: RNDr. Ivana Řehková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ R18_Ich TEMA: Německý jazyk ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.9.A.20_opakujeme_doplnujeme Datum : Ročník :
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_17 Lokale Präpositionen TEMA:Jazyková.
Mode und Kleidung VY_32_INOVACE_02-30 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení.
Im Restaurant - konverzační cvičení VY_32_INOVACE_02-27 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_4_8E_HOU_07_UMWELTSCHUTZ.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_02 Trennbare Verben TEMA:Jazyková.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUMu:NJ4 – 1 Familie Wagner Autor:Mgr. Tomanová Marie Vzdělávací oblast:Jazyk a.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
Slovesa s odlučitelnými předponami - procvičování
Bilden Sie ein Gespräch
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Digitální učební materiál
Předložky se 3. pádem Mgr. Lenka Kudrnová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

http

Beschreiben Sie das Bild

Beschreiben Sie das Bild!

Deutsche Essgewohnheiten Lesen Sie den Text und machen Sie eine kurze Zusammenfassung. Arbeiten Sie in Gruppen Essgewohnheiten Vergleichen Sie die tschechischen und deutschen Essgewohneheiten.

Hörverstehen Hören Sie das Lied von Herbert Grönemayer und ergänzen Sie die fehlenden Wörter. Currywurst

Welche Speisen gehören zur traditionellen deutschen Küche? Klopse

Welche Speisen gehören zur traditionellen deutschen Küche? Einfopf

Welche Speisen gehören zur traditionellen deutschen Küche? Schweinebraten mit Sauerkraut

Welche Speisen gehören zur traditionellen tschechischen Küche? Vergleichen Sie Lendenbraten

Sehen Sie das Video an und beschreiben Sie die Situation. Loriot – Nudel

Was steht in einer Speisekarte? Vorspeisen Hauptgerichte Dessert Getränke Vegetarische Speisen Salate

Im Restaurant - Phrasen Was darf´s denn sein? Was wünschen Sie? Ich nehme eine Tomatensupp e Ich hätte gern…

Rollenspiel Sie sind im Restaurant. Sie haben das Essen schon bestellt, aber es schmeckt Ihnen nicht. Rufen Sie bitte den Kellner und lösen Sie dieses Problem. Sie sind im Restaurant. Sie lesen die Speisekarte, aber Sie wissen nicht, was Sie bestellen sollen. Der Kellner ist schon nervös. Er wartet sehr lange und dann kommt zu einer Streit. Sie sind im Restaurant. Sie wissen nicht, was Sie bestellen sollen. Bitten Sie den Kellner um einen Rat.

Erklären Sie folgende Begriffe

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Tato výuková prezentace byla pořízena z finančních prostředků hrazených Evropským sociálním fondem a rozpočtem České republiky.