Wir leben und sprechen Deutsch Krankheiten

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Realtivsatz Střední odborná škola Otrokovice
Advertisements

Název Vedlejší věty účelové se spojkou „damit“ ; konstrukce „um – zu“
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Gesundheit Německý jazyk Mgr. Monika Bartíková
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_HLAVE_NEMCINA2_12
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu ICT ve výuce
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Miroslava Cenková NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_20 Město TEMA:My a svět kolem nás ČÍSLO.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Deutsch mit Max 2 Lektion 5. Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní.
Německé předložky se 4. pádem PhDr. Taťána Tonová.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: II/2 Sada: II. Ověření ve výuce: kvinta Datum:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
SPŠ stavební a Obchodní akademie, Kladno, Cyrila Boudy 2954 Tschechien – Schulsystem Autor: Mgr. Kostiuková N.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaPředložky.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_04 Personalpronomen im Dativ TEMA:Jazyková.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Ferien, Urlaub, Reisen Myšlenková mapa Pomocí této metody se žáci zdokonalují v konverzaci na dané téma. Vybraná slovní zásoba je minimem, které je třeba.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_156_Gesundheit Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná škola,
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
S CHRITTE 2 L EKTION 10 B EIM A RZT - U LÉKAŘE Autor: Mgr.Marcela Smutková.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV:VY_22_INOVACE_31_NJ9_Wiederholungstest 5/II TÉMA: Wiederholungstest ČÍSLO PROJEKTU:
Krankheit, Gesundheit Opakování slovesa müssen, sollen v návaznosti na téma Körper und Gesundheit.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_18 Präteritum (haben, sein) TEMA:Jazyková.
Einkaufen VY_32_INOVACE_02-34 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
S CHRITTE 2 L EKTION 10 K RANKHEITEN Autor: Mgr.Marcela Smutková.
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU Dum 19, Zdraví NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_07 Modalverben TEMA:Jazyková kompetence.
B ERUFE PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.04 Číslo projektu:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_05 Imperativ TEMA:Jazyková kompetence.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
D ER MENSCHLICHE K ÖRPER PhDr.Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.7.
S CHRITTE 2 L EKTION 11 I N DER S TADT UNTERWEGS Autor: Mgr.Marcela Smutková.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Martina Coubalová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_04 Gesund bleiben TEMA:My a svět.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: Mgr. Hana Halamová NÁZEV: VY_22_INOVACE_12_NJ9_Préteritum slovesa haben TÉMA: Préteritum slovesa haben.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhKörper und Gesundheit.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruh Mit allen Sinnen TémaVedlejší.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SŠ a VOŠ České Budějovice Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_178 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09B_14_Zu_Hause_III TEMA:My a svět kolem.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_03_STOLPERS.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Soňa Strnadová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_34_Německý jazyk_věty jednoduché_souvětí Číslo.
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7.
Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa: Mírová 218/6 Dubí III – Pozorka Název projektu KLÍČE K POZNÁVÁNÍ.
Tiere PhDr. Taťána Tonová.
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Konjugation der Hilfsverben
Digitální učební materiál
Němčina pro jazykové školy nově 1
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Tschechien – Schulsystem
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Wir leben und sprechen Deutsch Krankheiten Předmět Německý jazyk   Ročník a obor 3. a 4. ročník, Zdravotnický asistent   Kód sady NJ/ZA/03+04/01  Kód DUM NJ/ZA/03+04/01/19-20 Autor Mgr. Eva Gapková  Datum vzniku 30. července 2012 

die häufigsten Krankheiten Welche häufigsten Krankheiten kennen Sie? Wir sprechen vor allem über die Grippe, die Angina und Lungenentzündung. Mit welchen Symptomen sind sie verbunden? der Husten der Schnupfen erhöhte Temperatur hohes Fieber Halsschmerzen Müdigkeit

Wie heilt man diese Krankheiten? Bilden Sie ein Paar. Tropfen / Sirup essen Umschläge schlucken Vitamine machen Kräutertee mit Zitrone einnehmen Tabletten trinken

Lösung Bilden Sie ein Paar. Tropfen / Sirup einnehmen Umschläge machen Vitamine essen Kräutertee mit Zitrone trinken Tabletten schlucken Sind Sie oft krank?

Ich bin eigentlich ein recht gesunder _ _ _ _ _ _ Ich bin eigentlich ein recht gesunder _ _ _ _ _ _. Ich hatte die üblichen Kinderkrankheiten. 1. PŘÍUŠNICE 2. ALERGIE 3. SPALNIČKY 4. ZÁNĚT PRŮDUŠEK 5. SPÁLA 6. DÁVIVÝ KAŠEL 1.   2. 3. 4. 5. 6.

Ich bin eigentlich ein recht gesunder M E N S C H Ich bin eigentlich ein recht gesunder M E N S C H. Ich hatte die üblichen Kinderkrankheiten. Einige Kinder leiden auch an der Mittelohrenentzündung, den Röteln und dem Durchfall. 1.   M U P S 2. A L E R G I 3. N 4. B O C H T 5. 6. K Welche Kinderkrankheiten haben Sie bisher durchgemacht?

Was gehört zu den Zivilisationskrankheiten? Es handelt sich um … das Aids den Krebs die Allergie Störungen des Bewegungsapparates psychische Störungen (Depression, Stress) metabolische Störungen ( Obesität, Zuckerkrankheit) Verdauungsstörungen (Magengeschwüre) Herzkrankheiten und Erkrankungen der Atemwege (Herzinfarkt, hoher Blutdruck)

Ergänzen Sie diese Begriffe. - Gurgelmittel - müde - Mund - leichten - Angina - unheilbare – Fieber - verschreibt - Herz Es gibt verschiedene Krankheiten - schwere, ansteckende, nicht ansteckende, heilbare und ________. Zu den ________ Krankheiten gehören die Grippe, die Erkältung, die ________ und Schnupfen. Bei der Erkältung schnupft der Patient. Er fühlt sich ______ und zugleich hustet. Bei hohem _______ muss der Arzt helfen. Der Arzt untersucht ihn. Er horcht sein _______ ab. Der Patient öffnet den _______ und zeigt die Zunge. Dann ________ der Arzt ihm Medikamente: ein ________, ein Mittel gegen Husten und Nasentropfen.

Lösung Es gibt verschiedene Krankheiten - schwere, ansteckende, nicht ansteckende, heilbare und unheilbare. Zu den leichten Krankheiten gehören die Grippe, die Erkältung, die Angina und Schnupfen. Bei der Erkältung schnupft der Patient. Er fühlt sich müde und zugleich hustet. Bei hohem Fieber muss der Arzt helfen. Der Arzt untersucht ihn. Er horcht sein Herz ab. Der Patient öffnet den Mund und zeigt die Zunge. Dann verschreibt der Arzt ihm Medikamente: ein Gurgelmittel, ein Mittel gegen Husten und Nasentropfen. Welche Krankheiten unterscheidet man? Wie verläuft die Untersuchung im Sprechzimmer? Wie heilen Sie sich, wenn Sie eine Grippe / eine Angina haben?

Zdroje Mgr. Eva Gapková DUSILOVÁ, Doris – KOLOCOVÁ, Drahomíra: Sprechen Sie Deutsch? : učebnice němčiny pro zdravotnické obory. 1. vydání. Praha: Polyglot, 2004. 499 s. ISBN 80- 86195-33-3. Strana 2 Obrázek – bolest v krku FiIRNHABER SENSEN, Ulrike – RODI, Margret: Deutsch im Krankenhaus, Berlin, Langenscheidt, 2009, s.39, barev.il. ISBN 978-3-468-49527-4. Obrázek – kašel, rýma DUSILOVÁ, Doris – KOLOCOVÁ, Drahomíra: Sprechen Sie Deutsch?: učebnice němčiny pro zdravotnické obory. 1. vyd. Praha: Polyglot, 2004, s.207, barev. il. ISBN 80-861-9533-3. Strana 4, 6, 9 Obrázek Garfielda PickGifs.com: Garfield. [online]. [cit. 2012-10-26]. Dostupné z: http://www.picgifs.com/clip-art/garfield/8523/clip-art-garfield-851240/