Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AFFIRMATIVE, QUESTION, NEGATIVE
Advertisements

Doplňte i, y HOR - , NAD – LKA, SCHOD -, T – LKO, MOT – KA,
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Slabiky ne, ně ve slovech a větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Ve slovech a ve větách: Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Rychle hádej - co je to? A B CD EFGH IJKL MNO P Q R S T UV W X.
Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
Předložky prostoru Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak je Bc. Kateřina Najmanová Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Prepositions VY_32_INOVACE_032 – 2.sada, AJ ANOTACE
Základní škola praktická a základní škola speciální
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec a základní škola speciální Heřmanův Městec.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Interrogative pronouns Tázací zájmena Who, What, Where, Why, When?
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
VY_32_INOVACE_23_07 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – How many…………? Anotace – Žáci se seznámí se základní.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.C.15 Název pro školu:
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
VY_32_INOVACE_23_01 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – Animals Anotace – Žáci za pomoci programu budou.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Where is it? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Aj_12 Sada DUMAnglický jazyk Předmět Anglický jazyk Název materiáluPředložky on, in, under, over, next to.
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Sloh - pohádky Hádej pohádku
VY_32_INOVACE_STR_04 Possessive adjectives Mgr. Jana Stránská.
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
Animals Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec  Anotace: třídění podstatných jmen, tvorba vět, řazení podle abecedy  Autor: Mgr.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Some - any Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ14 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit.
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmeno ITS Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh: Produktivní a receptivní.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Colour animals I Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
VY_32_INOVACE_49 VERB TO HAVE GOT AFFIRMATIVE.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Grammar verb - To be plural
Grammar verb - To be singular Gramatika Slovesa – Být VY_32_INOVACE_269.
Škola.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
VY_32_INOVACE_52 VERB TO HAVE GOT NEGATIVE.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Anotace – Zápor Anotace - Pracovní list k procvičení způsobu tvoření záporných vět, překlad vět Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina.
Anotace – Předložky místa on, in, under Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby předložek místa, tvoření vět s předložkami, překlad vět a spojení.
On, in, under, next to, between, behind.  III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT  VY_32_INOVACE_20_ Předložky AJ  Zpracovala Mgr. Jitka.
Anotace – Přídavná jména Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby přídavných jmen, opozita, doplňování do věty, písmenkové přesmyčky Autor -
Identifikátor materiálu: EU – 3 – 30 - Pozdravy
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_18_AJ4
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Jméno autora výukového materiálu Lucie Hrachová
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_16_AJ4
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
Transkript prezentace:

Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec

ICT2_2/56 EASY ENGLISH Anotace Žák procvičí užívání předložek doplňováním do vět. doplňováním do vět. Autor Mgr. Šárka Teclová Jazyk Angličtina / čeština Očekávaný výstup gramaticky vkládá předložky do vět do vět Speciální vzdělávací materiál určen pro žáky 8. a 9. potřeby ročníku základní školy praktické Klíčová slova plural, numbers

EASY ENGLISH Druh učebního Prezentace materiálu Druh interaktivity Aktivita / Práce s textem Cílová skupina Žák Stupeň a typ základní vzdělávání – druhý vzdělávání stupeň Typická věková 13 – 14 let skupina Celková velikost 777 kB

Předložky IN – v IN – v UNDER – pod UNDER – pod ON – na ON – na NEXT TO - vedle NEXT TO - vedle

Where is the dog ? Look at the pictures and complete the sentences. Podívej se na obrázky a doplň věty. The dog is ______ the shed. The dog is ______ the shed.

Where is the schoolbag ? Look at the pictures and complete the sentences. Podívej se na obrázky a doplň věty. The schoolbag is ___________ The schoolbag is ___________ the table. the table.

Where is the coffee? Look at the pictures and complete the sentences. Podívej se na obrázky a doplň věty. The coffee is _____________ The coffee is _____________ the table. the table.

Where is the cat? Look at the pictures and complete the sentences. Podívej se na obrázky a doplň věty. The cat is ______________ The cat is ______________ the house. the house.

Where is pizza? Look at the pictures and complete the sentences. Podívej se na obrázky a doplň věty. Pizza is _____________ Pizza is _____________ the box. the box.

Where is the apple? Look at the pictures and complete the sentences. Podívej se na obrázky a doplň věty. The apple is _____________ The apple is _____________ the book. the book.

Where the book? Look at the pictures and complete the sentences. Podívej se na obrázky a doplň věty. The book is ____________ The book is ____________ the bed. the bed.

Použité zdroje: cz/images