VY_32_INOVACE_4C3 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, 551 23 Jaroměř Mgr. Eliška Ducháčová Wir üben deutsche Grammatik PASSIV.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Allegorie der Frösche (Präsentation)
Advertisements

Gymnázium a SOŠ Jaroměř, Lužická 423, Jaroměř Mgr
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu EU Peníze školám ZŠ Domažlice Číslo a název šablony.
VY_32_INOVACE_8A13 Reakce kyseliny sírové s manganistanem draselným – efektní experiment Blesky pod vodou Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423,
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Sublimace chloridu amonného – efektní motivační experiment Umělá mlha
VY_32_INOVACE_7A3 FINANČNÍ MATEMATIKA PŘEVODY MĚN.
Kouzelné písmo – motivační efektní experiment Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek VY_32_INOVACE_8A12.
VY_32_INOVACE_8A7 Kyslík a hoření
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
Hoření – motivační experiment Nehořlavý kapesník
Die schönsten Städte Deutschlands
Acidobazické indikátory
ČÍSELNÉ ŘADY, SEZNAMY Tabulkové procesory 2 VY_32_INOVACE_7C9.
Jugendliche in der EU (2) Název školyGymnázium Zlín - Lesní čtvrť Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuRozvoj žákovských.
Barevnost sloučenin manganu
Vlastnosti kyseliny sírové Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek VY_32_INOVACE_8A6.
VY_32_INOVACE_6C-7 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Vlastnosti elektromagnetické vlny Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012.
VY_32_INOVACE_8A9 Příprava salmiaku
Model hasícího přístroje
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuICT ve výuce Příjemce podpory - školaHotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Vlastnosti fenolftaleinu – efektní motivační experiment Amoniakální fontána Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_168 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_113  Licence: CC BY-NC-SA 3.0 
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: II/2 Sada: II. Ověření ve výuce: oktáva Datum:
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:PhDr. Eva Fučilová NÁZEV:VY_32_INOVACE_09A_11_Konjunktionen_IA TEMA:Jazyková kompetence.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_157 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
R E I S E N PhDr. Taťána Tonová. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy ANOTACE Kód DUMu: VY_32_INOVACE_3.NJ.02 Číslo projektu:
DEUTSCH MIT MAX LEKTION 6 Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_SEI_15_SÄTZE.
Einkaufen VY_32_INOVACE_02-34 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický okruh: Cvičení na podporu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Vorgangspassiv Autor.
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: II/2 Sada: I. Ověření ve výuce: kvarta Datum:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu Perfekt- Wiederholung.
Dativ von Substantiven 3.pád podstatných jmen Proč se učit 3. pád ?  v německém jazyce se tvary členu mění s daným pádem 1.pád der (ein) die (eine)
NÁZEV ŠKOLY: GYMNÁZIUM JOSEFA JUNGMANNA, LITOMĚŘICE, Svojsíkova 1, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_7B_20_.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_156 Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková Název.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ46 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_ Autor.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
S CHRITTE 2 L EKTION 9 R OZKAZOVACÍ ZPŮSOB Autor: Mgr.Marcela Smutková.
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_32_INOVACE_152  Jméno autora: Mgr. Lenka Pávková.
Im Restaurant - konverzační cvičení VY_32_INOVACE_02-27 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Německý jazyk Tematický.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyIntegrovaná střední škola technická, Benešov PředmětNěmecký jazyk Tematický okruhErfindungen und Erfinder.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_02_BERLIN_VSTUP.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_NJ_3_4_7E_8E_HOU_03_STOLPERS.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková
Konjugation der Hilfsverben
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
SLABÁ SLOVESA II Číslo DUM: VY_32_INOVACE_03
Digitální učební materiál
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_4C3 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Eliška Ducháčová Wir üben deutsche Grammatik PASSIV

Wie bilden wir Passiv? Werden + Partizip II. 1) Präsens: das Haus wird gebaut 2) Präteritum: das Haus wurde gebaut Weitere Beispiele: 1) einladen: wir werden zu Besuch eingeladen 2) bezahlen: die Rechnung wurde bezahlt

Von wem wird etwas gemacht? 1)Das Haus wird von einer Baufirma gebaut. Wir werden von unseren Freunden zu Besuch eingeladen. Die Rechnung wird von meinen Eltern bezahlt. 2) Das Haus wurde von einer Prager Firma gebaut. Wir wurden von seinen Gro3eltern zu Besuch eingeladen. Die Rechnung wurde vom Firmenchef bezahlt.

Beantworten Sie folgende Fragen: 1) Von wem wird dieses Lied gesungen? (die Gruppe Rammstein) Das Lied wird von der Gruppe Rammstein gesungen. 2) Von wem wurde der Film gedreht? (ein deutscher Regisseur) Der Film wurde von einem deutschen Regisseur gedreht.

Wie lauten die Sätze im Passiv? 1) Die Gäste wurden vom Direktor begrü3t. (begrü3en – Präteritum) 2) Nach dem Mittagessen wird immer Mineralwasser getrunken. (trinken – Präsens) 3)Wirst du oft danach gefragt? (fragen – Präsens) 4)Wurde seine Wohnung nicht verkauft? (verkaufen – Präteritum)

Was wird alles im Café gemacht? Schreiben Sie Passiv-Sätze: 1)Die Kellnerin fragt die Gäste nach ihren Wünschen. 2)Die Gäste bestellen heiße Getränke. 3)Die Kellnerin macht einen Kakao und einen Kaffee. 4)Die Kellnerin bringt die Getränke an den Tisch. 5)Ein Gast liest eine Zeitung. 6)Die Gäste bestellen die Rechnung. 7)Die Kellnerin druckt die Rechnung aus. 8)Die Gäste bezahlen die Getränke.

Und so sind die Sätze richtig geschrieben: 1) Die Gäste werden von der Kellnerin nach ihren Wünschen gefragt. 1)Hei3e Getränke werden von den Gästen bestellt. 2)Von der Kellnerin werden ein Kakao und ein Kaffee gemacht. 3)Die Getränke werden von der Kellnerin an den Tisch gebracht. 4)Von einem Gast wird eine Zeitung gelesen. 5)Die Rechnung wird von den Gästen bestellt. 6)Die Rechnung wird von der Kellnerin ausgedruckt. 7)Die Getränke werden von den Gästen bezahlt. ausdrucken = vy tisknout

Gymnázium a Střední odborná škola Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Projekt: Škola v digitálním světě aneb Uchop svoji šanci Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_4C3 Jméno autora: Mgr. Eliška Ducháčová Název práce: Wir üben deutsche Grammatik - Passiv Předmět: Německý jazyk Ročník: 3. a 4. ročník ( septima, oktáva, pedagog. lyceum) Časová dotace: 20 minut Vytvořeno: Inovace: Procvič. gramatiky za pomoci počítač. prezentace Pomůcky: Počítač – tvorba a využití prezentace při výuce Poznámka: Download – pasivum na