Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, 272 01 Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rychlokurz elektrických obvodů
Advertisements

Infuzní technika – principy a aplikace
 Spolupráce s firmou zabývající se ochranami generátorů.  Doložení přesnosti dodávaných systémů zákazníkům.  Podklady pro získání statutu akreditované.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
ZÁKLADNÍ TERMODYNAMICKÉ VELIČINY
Vypracoval: Ladislav Navrátil, EI-4 Umělá inteligence Zaměření Expertní systémy.
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Elektrotechnika Automatizační technika
Určování polohy těžiště stabilometrickou plošinou
Elektrotechnika v hodinách anglického jazyka
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Co a jak měříme?
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Tonometry – principy a aplikace Ing. Roman Matějka, Bc. Ondřej Čadek
Workshop SFDP - Telč 2008 Fotogrammetrická dokumentace historických objektů - společná výuka pracovišť dvou fakult ČVUT Ing. Jindřich Hodač, Ph.D. Telč,
Tato prezentace byla vytvořena
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Tato prezentace byla vytvořena
Autor práce: Bc. Jan Húsek Vedoucí práce: Ing. Pavel Hanák
Obecná patofyziologie dýchacího systému
Poděkování: Tato experimentální úloha vznikla za podpory Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu: „Modernizace výukových postupů a zvýšení.
Název úlohy: 7.21 Střídavý proud s indukčností
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Anglické standardy při psaní projektu Osnova kurzu
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Detekce pozice Lukáš Pawera polohově citlivé detektory (PSD)
VŠB Technická univerzita Ostrava
B i o c y b e r n e t i c s G r o u p Vztah výpočetní techniky a biomedicíny  počítač - nástroj pro vývoj nových přístrojů  počítač - součást přístrojových.
1 Analýza pohybu a stupňů volnosti robotické paže Poděkování: Tato experimentální úloha vznikla za podpory Evropského sociálního fondu v rámci realizace.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Veronika Pekarská ČVUT - Fakulta biomedicínského inženýrství
Praktická výuka studentů v Nemocnici Na Homolce
Metrologie   Přednáška č. 5 Nejistoty měření.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Limita a spojitost v učivu na střední škole Vedoucí práce: RNDr. Jitka Laitochová, CSc.
současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí,
Lékařské přístroje, klinický provoz
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Poděkování: Tato experimentální úloha vznikla za podpory Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu: „Modernizace výukových postupů a zvýšení.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Harmonogram zimního semestru 2013/2014 Biofyzika – A6M02BFY ALDEBARAN.FELD.CVUT.CZ BIOFYZIKA.
UPV Umělá plícní ventilace
ZPRACOVÁNÍ A ANALÝZA BIOSIGNÁLŮ II.
Progresivní technologie a systémy pro energetiku1 V001 Analýza rozhodujících uzlů oběhů parních elektráren Doc. Ing. Michal KOLOVRATNÍK, CSc.
Umělá plicní ventilace
Poděkování: Tato experimentální úloha vznikla za podpory Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu: „Modernizace výukových postupů a zvýšení.
Elektrotechnická fakulta ČVUT KATEDRA KYBERNETIKY Vedoucí prof. Ing. Vladimír Mařík, DrSc. KATEDRA KYBERNETIKY ELEKTROTECHNICKÁ.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Poděkování: Tato experimentální úloha vznikla za podpory Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu: „Modernizace výukových postupů a zvýšení.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
B i o c y b e r n e t i c s G r o u p Úvod do biomedicínské informatiky Lenka Lhotska Gerstnerova laboratoř, katedra kybernetiky ČVUT FEL Praha
Měření zatížení protéz dolních končetin tenzometrickou soupravou.
Elektrotechnická fakulta ČVUT KATEDRA KYBERNETIKY Vedoucí prof. Ing. Vladimír Mařík, DrSc. KATEDRA KYBERNETIKY ELEKTROTECHNICKÁ.
Harmonogram zimního semestru 2011/2012 Biofyzika – A6M02BFY ALDEBARAN.FELD.CVUT.CZ BIOFYZIKA.
Jméno Příjmení Konference IDS – Žďár nad Sázavou NABÍDKA VZDĚLÁVÁNÍ A STÁŽÍ V OBORU DOPRAVNÍ TELEMATIKY Ing. Martin Langr, Ph.D.
Léčba respiračního selhání Petr Waldauf, KAR, FNKV.
Stabilizace sektoru vyššího odborného vzdělávání MŠMT Odbor vyššího odborného a dalšího vzdělávání.
ELEKTRICKÁ MĚŘENÍ Ing. Petr Hanáček ELEKTRONICKÉ MĚŘÍCÍ PŘÍSTROJE.
elektrotechnických měření
v oblasti biomedicínské a klinické techniky na Dnech otevřených dveří
Číslicová technika.
Využití pacientského simulátoru a simulátorů dýchání v oblasti
Úvod do praktické fyziky
Harmonogram zimního semestru 2012/2013
T 3 / 1 Zesilovače -úvod (Amplifiers).
E-labmed: Praktický přístup k hodnocení vnitřního prostředí
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ
NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK
Transkript prezentace:

Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Podpořeno projektem – OP VK CZ.1.07./2.2.00/ Cíl, význam, výstupy a zkušenosti z KA02 – Tvorba experimentálních úloh z oblasti simulovaná pracoviště

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Cíl Vytvořit sadu prakticky orientovaných úloh v oblasti lékařské přístrojové techniky. Zdůraznit specifika přístrojové techniky – princip funkce, ukázka reálných přístrojů a práce s nimi Zažití běžných hodnot systémových veličin, např. hodnoty krevního tlaku či hodnoty respiračních plynů, používaných zkratek apod. 2

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik 1. Tonometry – principy a aplikace 3 Metody, vlastnosti, spolehlivost měření, kalibrace

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik 2. Principy a aplikace elektrokardiograf ů EKG signál, blokové schéma přístroje, svody, vlastnosti, kalibrace

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik 3. Defibrilátor – princip a aplikace energie pulzu J, velikost proudu 1-10 A, délka pulzu 1-10 ms

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik 4. Pulzní oxymetrie princip měření, omezení

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik 5. Monitory vitálních funkcí pacienta Integrace dílčích prvků v jeden systém - EKG, NIBP, IBP, SpO2, teplota, spirometrie atd…

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik 6. Infuzní technika

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik 7. Umělá plicní ventilace

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik 8. Aplikace a principy elektrochirurgie

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik 9. Celotělový simulátor

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Získané znalosti – UPV 12 V M, V T, V D, V A f, I:E, PEEP FiO 2, PAO 2, PaO 2, AaDO 2, SpO 2, PaCO 2, EtCO 2 R, C PIP, V Texp, leak, plateau cmH 2 O, mmHg

Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků studentů oboru Biomedicínský technik Zkušenosti z realizace a výuky Tvorba „nadčasových úloh“ z oblasti lékařské přístrojové techniky Ukázka a práce s reálnými přístroji Využití generátorů signálů Praktická výuka je atraktivnější pro studenty