Management pro vychovatele PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel. 549497232

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Možnosti financování dětského domova se školou Veselíčko
Advertisements

© Radek Maca Státní informační politika ve vzdělávání SIPVZ w w w. e - g r a m. c z ICT plán školy možný přístup k jeho zpracování odbor 55 SIPVZ MŠMT.
Reagují fakulty připravující učitele na vznik RVP? Jana Coufalová.
Kurikulární projekty Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku Bc. Studium kombinované 2010.
USMĚRŇOVÁNÍ KONCEPCE A OBSAHU EKONOMICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ VE STŘEDNÍM OBCHODNÍM ŠKOLSTVÍ ©prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Hodnocení škol a školských zařízení
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOL A HODNOCENÍ ČŠI
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
ČŠI a vlastní hodnocení školy
Plánování ve škole. Obsah právní předpisy výuka a vzdělávání žáků / studentů prevence negativních jevů mimoškolní aktivity administrativní záležitosti.
Zdokonalování systému celoživotního vzdělávání v oblasti pedagogické, psychologické a výchovné péče o děti se sociokulturním znevýhodněním Arteterapie.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Ústav profesionálního rozvoje pracovníků ve školství (od října 2001) ředitelka: PhDr. Jana Kohnová Ústav.
Minimální preventivní program školy
1 PORADA ŘEDITELŮ DĚTSKÝCH DOMOVŮ ZŘIZOVANÝCH MORAVSKOSLEZSKÝM KRAJEM A CÍRKEVNÍMI SUBJEKTY ODDĚLENÍ SPRÁVY ŠKOL 4. června 2009.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
PŘÍSTUP K VLASTNÍMU HODNOCENÍ ZE STRANY ZŘIZOVATELE ŠKOLY konference projektu „Cesta ke kvalitě“ 4. listopadu 2009 Hotel v Klášterní.
PLÁNOVÁNÍ CELOROČNÍ VÝUKOVÉ AKTIVITY UČITELE EKONOMICKÝCH PŘEDMĚTŮ
Organizace s celostátní působností v oblasti dalšího vzdělávaní pedagogických pracovníků a.Plnění priorit vzdělávací politiky státu b.Reakce na aktuální.
DLOUHODOBÝ ZÁMĚR VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJE VZDĚLÁVACÍ SOUSTAVY KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE (2012 – 2016)
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Bc. Lektorství cizích jazyků
Vzdělávací politika.
Bílá kniha Národní program rozvoje vzdělávání v ČR.
Pedagogický management J. Šťáva katedra pedagogiky tel
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
2. ročník(4. semestr) NMgr. studia LF LF:MPSM101
Bc. Lektorství cizích jazyků
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel učitelství odborného výcviku a praxe.
Řízení výchovných a vzdělávacích institucí PaedDr. J. Šťáva, CSc
Novelizace školského zákona Lucie Macků, Praha,
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
1 P rimární prevence v Ústeckém kraji Konference „Prevence kriminality v Ústeckém kraji “ 19. listopadu 2008 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Výchovn ě vzd ě lávací systém Č R Část 1. Pedagogika Mgr. Irena Kudláčková.
Školský zákon ve vztahu k zákonným zástupcům (pro ředitele málotřídní školy) Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném.
1 Informace o činnosti MŠMT v oblasti PPRCH Malenovice, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.: +420.
Tisková konference zahájení školního roku 2008/2009 MŠMT
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Radoslava Benová Název materiálu:
Dokumentace školy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 12. prosince 2013 Mgr. Karel Bárta.
ZÁKONY & VYHLÁŠKY PhDr. Lenka Gajzlerová MI3DC_DSP Speciální pedagogika OP3DC_DSP Speciální pedagogika.
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I.
Operační program Rozvoj lidských zdrojů Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Zprostředkující subjekt.
 Školská legislativa J. Šťáva katedra pedagogiky
NABÍDKA PROGRAMŮ A KURZŮ CCV PF UJEP
Podstata, význam a funkce účetnictví
Evaluace v mateřských školách
Analýza současného stavu institucionálního zajištění péče o ohrožené děti. [online] [cit ]. Dostupné z www: .
Pedagogika jako vědecká disciplína
Ukončení: Zkouška Písemný test nebo ústní zkouška Obsah Zk: vysvětlení 6 didaktických pojmů + zodpovědět 2 otázky.
Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_ 15F Škola:
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB
Normativní financování vztahy a souvislosti
PHmax ve středním vzdělávání
Evaluace v mateřských školách
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
Pedagogický management 2005 J. Šťáva katedra pedagogiky tel
Centrum celoživotního vzdělávání Pedagogické fakulty Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem 2017/2018.
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Národní program rozvoje vzdělávání v ČR
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
8. Spolupráce MŠ se školskými poradenskými zařízeními
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Management pro vychovatele PaedDr. J. Šťáva, CSc. katedra pedagogiky tel

Požadavky Seminární práce: Zpracování výchovného nebo vzdělávacího projektu Evaluace zařízení

Tematické okruhy: 1. Kurikulum - pojetí, proměny a trendy. 2. Obsah vzdělávání - učební plány, učební osnovy, standardy. 3. Informační systém pedagogické soustavy v ČR. 4. Pedagogická administrativa, pedagogická dokumentace.

Tematické okruhy: 5. Metody evaluace výchovných a vzdělávacích zařízení (vnější, vnitřní, možnosti). 6. Klima školy. 7. Vzdělávací politika ČR. 8. Dozory nad žáky. 9. Základní právní normy řízení výchovy a vzdělávání v ČR.

Tematické okruhy: 10. Školský zákon č. 561/2004 Sb. 11. Zákon č. 563/2004 Sb. o pedagogických pracovnících. 12. Rámcový vzdělávací program. 13. Image školy. 14. Národní program rozvoje vzdělávání v ČR.

Tematické okruhy: 15. Státní správa v řízení školství ČR. 16. Samospráva v řízení školství ČR. 17. Česká školní inspekce. 18. Výchovně vzdělávací soustava v ČR.

Tematické okruhy: 19. Dětská práva v ČR. 20. Prevence sociálně patologických jevů.

Tematické okruhy: 21. Školská zařízení a školské služby 22. Organizace školního roku.

Studijní prameny: Světlík, J. Marketing školy.Zlín, Ekka Školské zákony, vyhlášky Věstníky MŠMT nebo Sbírka zákonů Štoček, M. Rukověť ZŠ, 2008 Štoček, M. Rukověť SŠ, 2008