ICT 2 – 3 - 20 ANOTACE Materiál slouží k realizaci písně ve 2/4 taktu, obsahuje úkoly k opakování pojmů z hudební výchovy.Součástí je správné řešení úkolů. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli. Autor: Zuzana Kulaxidisová DiS. Jazyk: Český jazyk Očekávaný výstup: zpívá na základě svých dispozic intonačně čistě a rytmicky přesně v jednohlase Klíčová slova: píseň, takt, nota půlová Druh učebního materiálu: prezentace Druh interaktivity: kombinace výklad/aktivita Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: Základní vzdělávání – 1.stupeň, první období Typická věková skupina: 7 – 9 let Celková velikost: 1611 kB, soubor ppt
Běží liška k Táboru
Běží liška k Táboru 2. 1. Běží liška k Táboru, Běž zajíčku, běž za ní, nese pytel zázvoru. Ježek za ní pospíchá, že jí pytel rozpíchá. 2. Běž zajíčku, běž za ní, pober jí to koření. liška se mu schovala, ještě se mu vysmála.
● Vytleskej rytmus písničky ● Spočítej, kolik má písnička taktů 8 taktů ● Kolik je v písničce not půlových? Označ je:
Označ zvířata, o kterých se zpívá v písničce:
Vybarvíš omalovánku ?
● Na tuto můžeme zpívat ještě jednu písničku, víš jakou? Zazpívej ji: Když jsem husy pásala Když jsem husy pásala, zimou jsem se třásala. Teď už husy nepasu, zimou už se netřasu.
Zdroje: Notový záznam:M.M.. Dětské stránky [online]. [cit. 5.6.2013]. Dostupný na WWW: http://www.detskestranky.cz/clanek/448-jedna_melodie_dve_pisnicky.htm Omalovánka: ADÉLA. Dětský blog [online]. [cit. 5.6.2013]. Dostupný na WWW: http://detsky.blog.cz/0610/podzimni-omalovanka-jezek Pes: OCAL. Clker.com [online]. [cit. 5.6.2013]. Dostupný na WWW: http://www.clker.com/clipart-8556.html Obrázky: klipart Microsoft PowerPoint