HUDEBNÍ NÁSTROJE Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_863_2TR_HV Autor: Mgr. Ludmila Večerková
Název vzdělávacího materiáluHudební nástroje Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_863_2TR_HV Číslo šablonyIII/2 AutorLudmila Večerková, Mgr. Ročník2. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVPHudební výchova TémaHudební nástroje strunné Očekávaný výstupŽák rozpozná a pojmenuje hudební nástroje strunné Anotace (způsob použití) Inovovaný výukový materiál slouží žákům k seznámení a procvičení učiva o strunných hudebních nástrojích Datum vytvořeníSrpen 2013 Druh výukového materiáluPrezentace v PowerPointu Klíčová slovaHarfa, kytara, klavír, housle, basa, smyčec, ruka, kladívko Rozvíjené klíčové kompetenceKompetence k učení a kompetence k řešení problémů Použitá literatura a zdrojeVlastní, klipart 2 CZ.1.07/1.4.00/ – EU Peníze školám METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU
Hudební nástroje dělíme na 3 základní skupiny: 1. Strunné 2. Dechové 3. Bicí Dnes se budeme věnovat skupině hudebních nástrojů strunných 3
Umíš nástroj pojmenovat? Harfa 4
5 Kytara Umíš nástroj pojmenovat?
6 Housle
7 Klavír Umíš nástroj pojmenovat?
Čím se struny rozeznívají? Smyčcem Prsty Úderem kladívka 8
9 Vyber pouze strunné: Shrnutí učiva:
10 Správné řešení Shrnutí učiva: