Grammar verb - To be singular Gramatika Slovesa – Být VY_32_INOVACE_269.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
AFFIRMATIVE, QUESTION, NEGATIVE
Advertisements

VY_32_INOVACE_33 I AM YOU ARE JÁ JSEM TY JSI.
Sloveso BÝT – minulý čas
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
VY_32_INOVACE_27. What colour is it? VY_32_INOVACE_27.
Číslo v digitálním archivu školy
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_36.
Sloveso BÝT – přítomný čas
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevGoing.
Osobní zájmena Subjective pronouns ANOTACE Šablona:ICT AJ osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present continuous Klíčová slova přítomný čas průběhový,
gramatika BÝT - otázka VY_22_INOVACE_41
Present continous- Přítomný čas průběhový Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Interrogative pronouns Tázací zájmena Who, What, Where, Why, When?
VY_32_INOVACE_23_07 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – How many…………? Anotace – Žáci se seznámí se základní.
VY_32_INOVACE_23_01 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – Animals Anotace – Žáci za pomoci programu budou.
Where is it? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Draw a face Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
PRESENT PERFECT QUESTION_15 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
VY_32_INOVACE_06_PRESENT CONTINUOUS Anotace Prezentace k výkladu a procvičení přítomného času průběhového Autor Mgr. Jana Hrbková Jazyk english Očekávaný.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
PRESENT CONTINUOUS QUESTION_14 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
To be - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_374, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to be ve větách.
What is it? Let´s play a game! ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmeno WHAT přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Present continuous - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_370, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Zájmena WHAT, THIS, IT ANOTACE Šablona: ICT AJ Zájmena what, this, it Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmeno ITS Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh: Produktivní a receptivní.
VY_32_INOVACE_13_TO BE 2 Anotace Prezentace sloužící k procvičení časování slovesa TO BE Autor Mgr. Jana Hrbková JazykEnglish Očekávaný výstup Vybere správný.
FUTURE SIMPLE QUESTION_16 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_668_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_ZÁPOR TÉMA:
Časování slovesa „to be“ - být
PRESENT CONTINUOUS NEGATIVE_10 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
Gramatika Slovesa – mít (vlastnit)
VY_32_INOVACE_49 VERB TO HAVE GOT AFFIRMATIVE.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
VY_32_INOVACE_275 Numbers Čísla 1-20.
Grammar verb - To be plural
VY_32_INOVACE_268 CHRISTMAS.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7g_3 Téma: Sloveso to be - hra Číslo.
VY_32_INOVACE_52 VERB TO HAVE GOT NEGATIVE.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Present continuous - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_369, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaAnglický jazyk NázevSubject.
Projekt "EU peníze školám", registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová Long form I am you are he is she is it is we are you are they.
Č. DUMu: VY_22_INOVACE_02_TO BE – krátká odpověď
TO BE – questions, short answers
FUTURE SIMPLE AFFIRMATIVE_08
ANJ_Verbs TO BE PAST_02 Mgr. Filip Soviš
ANJ_Verbs TO BE PRESENT_01 Mgr. Filip Soviš
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Anglický jazyk 3.třída to be
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
PRESENT PERFECT NEGATIVE_11
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
VY_32_INOVACE_38 IT IS ….
Translation 01/02 Tohle je Nicki. This is Nicki.
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
Transkript prezentace:

Grammar verb - To be singular Gramatika Slovesa – Být VY_32_INOVACE_269

Verb – To be Sloveso – být am – jsem are – jsi, jste is - je VY_32_INOVACE_269

Základní zájmena 1. I1. já 2. you 2. ty, vy 3. he, she, it3. on, ona, ono (to) VY_32_INOVACE_269

English sentences Anglické věty (tvorba) I am a boy.Já jsem kluk. I am not a boy.Já nejsem kluk. I´m not a boy. Am I a boy?Jsem já kluk? Yes, I am.Ano, jsem. No, I am not.Ne, nejsem. No, I´m not. VY_32_INOVACE_269

You are a boy.Ty jsi kluk You are not a boy.Ty nejsi kluk. You aren´t a boy. Are you a boy?Jsi ty kluk? Yes, you are.Ano, jsi. No, you are not.Ne, nejsi. No, you aren´t. VY_32_INOVACE_269

He is a boy.On je kluk. He is not a boy.On není kluk. He isn´t a boy. Is he a boy?Je on kluk? Yes, he isAno, je. No, he is not.Ne, není. No, he isn´t. VY_32_INOVACE_269

She is a girl.Ona je dívka. She is not a girl. Ona není dívka. She isn´t a girl. Is she a girl?Je ona dívka? Yes, she isAno, je. No, she is not.Ne, není. No, she isn´t. VY_32_INOVACE_269

Název materiálu : Anotace : Žáci se seznámí s gramatikou a tvorbou vět se slovesem To be (být) Autor : Mgr. Radka Hetzerová Jazyk :Angličtina Očekávaný výstup: základní vzdělávání – 1. stupeň – Jazyk a jazyková komunikace – Cizí jazyk - Anglický jazyk – 1. období – Rozumí jednoduchým pokynům a větám,adekvátně na ně reaguje dokáže přiřadit anglicky psané slovo k obrázku Speciální učební potřeby : - Klíčová slova :Werb -To be Druh učebního materiálu : prezentace, výklad Druh interaktivity : pozorování, aktivní čtení Cílová skupina :žák Stupeň a typ vzdělávání : základní vzdělávání – 1. stupeň – 1. období Typická věková skupina : Celková velikost :405 kB VY_32_INOVACE_269